خبرگزاری کار ایران

مونتلا: مدعی قهرمانی نیستیم/هوای لیگ اروپا را استشمام می‌کنم

مونتلا می‌گوید: ما باید سرمان را پایین بیندازیم و کارمان را انجام دهیم.

به گزارش ایلنا، شروع قابل قبول میلان در فصل جاری هواداران و بازیکنان این تیم را به پایان تیره‌روزهای طولانی مدت روسونری امیدوار کرده است. شاگردان مونتلا که این هفته در خانه کیه‌وو با نتیجه 3 بر یک پیروز شدند، حالا تنها به سبب تفاضل گل کمتر نسبت به رم رده دومی و فاصله‌ای پنج امتیازی با یوونتوس صدرنشین در رده سوم جدول سری A‌ قرار دارند، رده‌ای که اگر حفظش کنند آنها را به لیگ قهرمانان اروپا باز خواهد گرداند.

با این حال مونتلا که تیمش از هشت بازی این فصل خود در سری A پنج پیروزی کسب کرده است، یک تساوی داشته و دو بار هم تن به شکست داده است، نمی‌خواهد شاگردان از آن چنین رؤیاهایی را در سر بپرورانند.

وی تأکید کرد که تیمش به خاطر نتایج خوبی که اخیراً گرفته نباید دچار غرور کاذب شود، همان اتفاقی که فصل گذشته برای اینتر تحت هدایت روبرتو مانچینی رخ داد.

مونتلا در پاسخ به خبرنگارانی که از او درباره شانس قهرمانی میلان در این فصل سری A سؤال پرسیدند، گفت: اسکودتو؟ ما را وارد چنین بحث‌هایی نکنید. ما باید سرمان را پایین بیندازیم و کارمان را انجام دهیم. اینتر هم فصل پیش کارش را خوب شروع کرد و بعد از 15 هفته همه می‌گفتند که این تیم اسکودتو را برده است، اما همه ما می‌دانیم که در پایان فصل چه اتفاقی افتاد.

اینتر فصل گذشته تا یک هفته به پایان نیم‌فصل نخست سری A صدرنشین جدول بود، اما از آن زمان سیر نزولی این تیم آغاز شد تا این تیم آخر فصل خودش را در رده پنجم جدول ببیند.

میلان از فصل 13-2012 سهمیه رقابت‌های اروپایی را نگرفته است، اما به نظر می‌رسد که مونتلا کسب سهمیه رقابت‌های اروپایی فصل آینده به خصوص لیگ اروپا را به عنوان هدف اصلی خود در نظر گرفته است، به‌خصوص که پس از پیروزی تیمش برابر کیه‌وو گفت که هوای اروپا را استشمام می‌کند.

 

کد خبر : ۴۲۰۳۳۱