خبرگزاری کار ایران

دوناروما: خالکوبی و استفاده از گوشواره برای من ممنوع است

سنگربان میلان فاش کرد از چیزهای که پدرش برای او منع کرده است به هیچ وجه استفاده نخواهد کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از مدیاست، جانلویجی دوناروما در دو فصل اخیر عملکرد خیره کننده‌ای از خود نشان داده است. او با بازی‌های درخشانی که به نمایش گذاشت، دیگو لوپس را نیمکت‌نشین کرد و به تیم ملی فوتبال ایتالیا هم دعوت شد.

از سنگربان جوان میلان به عنوان بوفون جدید فوتبال ایتالیا یاد می‌شود. خود دوناروما هم اعلام کرد که نهایت تلاش خود را به کار می‌گیرد تا از حرکات بوفون تقلید کند و مانند او باشد. او در این زمینه گفت: رابطه بسیار خوبی با بوفون دارم. وقتی برای نخستین بار به تیم ملی ایتالیا دعوت شدم، بوفون با من صحبت کرد و توصیه‌های مهمی هم داشت. تلاش می‌کنم از توصیه‌های بوفون استفاده کنم. در تمرین همه حرکت‌های او را تقلید می‌کنم و می‌خواهم چیزهای زیادی از این دروازه‌بان بزرگ یاد بگیرم.

سنگربان میلان ادامه داد: می‌خواهم با نهایت تواضع و فروتنی به تلاش و پیشرفت ادامه بدهم. در خانواده‌ای بزرگ شدم که تواضع در آن وجود دارد. به همین خاطر هم با وجود معروف شدن، تواضع خود را از دست نمی دهم. مادرم همواره به من توصیه می‌کند که فروتنی را فراموش نکنم. پدرم که یک نجار است، از من می‌خواهد که همواره به او کمک کنم. او به من می‌گوید هیچ وقت حق ندارم از گوشواره داشته باشم و یا خالکوبی کنم. به همین خاطر چنین چیزهایی برای من ممنوع است.

با وجود آنکه باشگاه میلان تاکید کرده است این سنگربان جوان را نخواهد فروخت اما باشگاه‌های بزرگ فوتبال اروپا سخت به دنبال جذب او هستند. بعید به نظر می‌رسد با توجه به شرایطی که میلان دارد، بتواند او را حفظ کند.

 

 

کد خبر : ۴۱۶۹۶۲