خبرگزاری کار ایران

مورینیو: این بازی، بهترین نمایش فصل جاری منچستریونایتد بود

سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد معتقد است تیمش هر چند یک امتیاز گرفت اما مقابل استوکی‌ها بهترین بازی فصل جاری خود را به معرض نمایش گذاشت.

به گزارش ایلنا، شب گذشته در ادامه مسابقات هفته هفتم لیگ برتر انگلیس، 2 امتیاز از دست شیاطین سرخ پرید. زیرا منچستریونایتد در اولدترافورد یک بر یک مقابل استوک‌سیتی متوقف شد.

ژوزه مورینیو در کنفرانس خبری اظهارداشت:خیلی ساده بگویم که مساوی کردیم اما این بازی، بهترین نمایش فصل جاری منچستریونایتد بود.

باید در پایان 3 یا 4 بر صفر در پایان نیمه اول و در نهایت  6 یا 7 بر صفر برنده می‌شدیم برنده می‌شدیم.به همین دلیل نمی‌توانم به تساوی یک بر یک باور داشته باشم. واقعا این نتیجه سزاوارانه نیست. بازهم تکرار می‌کنم این نمایش بهتر از بازی با لسترسیتی بود. اما نتیجه‌ای خلاف آن بازی گرفتیم.

وی ادامه داد:در دقیقه نخست بازی دروازه‌بان ما مهار توپ بسیار خوبی داشت. بعد از آن 3، 4 موقعیت خیلی خوب در نیمه نخست و حداقل 3 موقعیت خوب نیز در 45 دقیقه دوم داشتیم.

مورینیو همچنین اظهار داشت:باعث تاسف است چون نتیجه خوب نبود. همچنین ناراحت کننده است که برای چند روز بازیکنان خود را در اختیار نداریم. اما از این خوشحالم که کیفیت بازی ما بالا است و همین راضی‌کننده است.

 

 

کد خبر : ۴۱۶۱۵۹