خبرگزاری کار ایران

سرمربی هامبورگ اخراج شد

سرمربی تیم فوتبال هامبورگ پس از شکست خانگی برابر باواریایی‌ها برکنار شد و سرمربی پیشین هوفنهایم گزینه نخست جانشینی اوست.

به گزارش ایلنا، در پی باخت یک بر صفر تیم فوتبال هامبورگ در خانه‌ برابر بایرن‌‌مونیخ که پنجمین بازی بدون برد متوالی این تیم در فصل جدید بوندس‌لیگا بود، برونو لابادیا برکنار شد.

لابادیای 50 ساله که تیمش در این فصل از پنج بازی خود تنها یک امتیاز گرفته و در رده هفدهم جدول 18 تیمی بوندس‌لیگا قرار دارد، دومین سرمربی است که در این فصل از لیگ دسته اول فوتبال آلمان اخراج می‌شود. پیش از او ویکتور اسکریپنیک، سرمربی وردبرمن برکنار شده بود.

با اخراج لابادیا که دومین دوره مربیگری‌اش در هامبورگ را ماه آوریل سال 2015 آغاز کرده بود، اکنون گزارش‌هایی مبنی بر احتمال روی کار آمدن مارکوس گیسدول، سرمربی پیشین هوفنهایم به عنوان سرمربی جدید سفیدپوشان فولکس‌پارک‌اشتادیون شنیده می‌شود.

لابادیا که دو فصل پیش هامبورگ را از سقوط به دسته دوم فوتبال آلمان نجات داد، فصل گذشته با این تیم در بوندس‌لیگا دهم شد. عملکرد ضعیف شاگردان او در این فصل اما به سرمربی پیشین اشتوتگارت اجازه ادامه کار در هامبورگ را نداد.

طبق اعلام سایت باشگاه هامبورگ، جانشین لابادیا، در ابتدای هفته آینده مشخص خواهد شد.

 

کد خبر : ۴۱۳۸۲۰