خبرگزاری کار ایران

کورتوا: هازارد نمی‌تواند به تنهایی وظایف همه‌ بازیکنان را انجام دهد

سنگربان چلسی از هم‌تیمی‌هایش خواست که تمام بار مسئولیت نتیجه گرفتن را روی دوش هموطن او نگذارند و خودشان را در قبال نتیجه گرفتن تیم مسئول بدانند.

به گزارش ایلنا، تیبا کورتوا اعتراف کرد که تیمش برای نتیجه گرفتن بیش از اندازه به ادن هازارد وابسته شده است، اما ازار به تنهایی نمی‌تواند برای آبی‌پوشان لندن جام بیاورد و وظیفه همه بازیکنان چلسی است که سطح بازی‌شان را برای نتیجه گرفتن ارتقا دهند.

کورتوا به استاندارد اسپورت گفت: اگر می‌خواهیم لیگ را ببریم باید شرایط ارائه بهترین بازی‌ را برای ادن، دیه‌گو کاستا، کورتوا و همه بازیکنان فراهم کنیم. مردم نباید فراموش کنند که ادن تنها یک سال از من بزرگ‌تر و فقط چند سال است که دوران بازیگری‌اش را آغاز کرده است. او هر فصل به‌طور کامل بازی کرده است و سالی هم که ما قهرمان شدیم، او هر هفته بازی کرد و بهترین بازی‌هایش را هم انجام داد. با این حال من فکر می‌کنم که یکسری مصدومیت‌های جزئی که فصل گذشته برای ادن رخ داد، او را از انجام بهترین بازی‌هایش باز داشت به‌خصوص در لیگ برتر.

وی در خاتمه تصریح کرد: ادن به بدنش استراحت داد، مدتی دور از میادین بود و حالا یک بار دیگر شروع به ارائه بهترین بازی‌هایش کرده است. ادن با تیم ملی بلژیک به جام ملت‌های اروپا رفت و اکنون هم با چلسی کارش را به خوبی آغاز کرده است، اما وقتی که تیم ضعیف بازی می‌کند، شما نمی‌توانید از یک بازیکن انتظار داشته باشید که جور همه را بکشد.

 

کد خبر : ۴۱۳۴۱۰