خبرگزاری کار ایران

مونتلا: یک پیروزی سخت و بسیار با ارزش را در این بازی کسب کردیم

سرمربی تیم فوتبال میلان پس از پیروزی تیمش در هفته چهارم سری A نیمکت‌نشین کردن بهترین مهاجم روسونری در این بازی را توجیه کرد.

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال میلان شب گذشته (جمعه) در نخستین دیدار از هفته چهارم سری A ایتالیا، در خانه سامپدوریا در حالی با نتیجه یک بر صفر پیروز شد که تک گل این بازی را کارلوس باکا در دقیقه 85 به ثمر رساند. این مهاجم کلمبیایی در شرایطی فرشته نجات روسونری شد و دومین پیروزی این تیم را به ارمغان آورد که در ترکیب اصلی قرار نداشت و در دقیقه 64 به جای جان‌لوکا لاپادولا به میدان رفتو نیمکت‌نشینی مهاجم پیشین سویا در این بازی برای بسیاری از خبرنگاران تعجب‌برانگیز بود به خصوص که او دقایقی پس از ورودش به میدان گل زد. با این حال سرمربی روسونری تصمیم خود برای روی نیمکت نشاندن بازیکن 30 ساله‌اش را توجیه کرد.

برخی از رسانه‌های ایتالیایی دلیل نیمکت‌نشینی باکا را به بروز اختلافات احتمالی میان او و مونتلا ربط داده‌اند اما مونتلا این موضوع را تکذیب کرد.

مونتلا در گفت‌و‌گو با شبکه مدیاست پرمیوم ایتالیا، اظهار داشت: باکا؟ همه چیز تحت کنترل بود. در تیم ما استفاده از سیستم چرخشی برای میدان دادن به همه بازیکنان امری عادی است چون ما باید در هر هفته سه بازی انجام دهیم. باکا با انگیزه‌ای زیاد برای کمک کردن به ما جهت بردن بازی به میدان رفت.

سرمربی پیشین فیورنتینا سپس در خصوص تاکتیک تدافعی بازی تیمش که در آن خط دفاع میلان تمایل چندانی به پیشروی در زمین بازی نشان نمی‌داد اشاره کرد.

او تأکید کرد: ما ترجیح دادیم خیلی جلو نکشیم چون نگران جا ماندن دفاع‌مان در ضد حملات سرعتی مهاجمان سامپدوریا بودیم. میلان در نیمه دوم کارهای بیشتری برای کسب پیروزی انجام داد. من از ضرباهنگ بازی واقعاً راضی هستم. یک پیروزی سخت و بسیار با ارزش را در این بازی کسب کردیم.

 

کد خبر : ۴۱۱۴۸۱