خبرگزاری کار ایران

مسی در تمرینات گروهی آرژانتین شرکت کرد

با وجود برخی نگرانی‌ها درباره وضعیت جسمانی ستاره خط حمله بارسلونا او می‌تواند تیم ملی کشورش را در دور هفتم بازی‌های مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ همراه کند.

به گزارش ایلنا، در حالی که اعلام شده بود لیونل مسی از ناحیه همسترینگ آسیب دیده و امکان دارد که نتواند در دو بازی پیش روی تیم ملی آرژانتین در مرحله انتخابی جام جهانی 2018 روسیه حضور پیدا کند، او بدون هیچ مشکلی در تمرینات گروهی آلبی‌سلسته شرکت کرد و قرار است جزو 11 بازیکن ترکیب اصلی این تیم برای بازی با اروگوئه باشد.

 مسی پس از منصرف شدن از تصمیم قبلی خود برای ترک تیم ملی آرژانتین، به کشورش بازگشت تا در اردوی تیم تحت هدایت ادگاردو بائوسا شرکت کند. در همین حال اتحادیه فوتبال آرژانتین برای قدردانی از او به خاطر بازگشتش به آلبی‌سلسته، در صفحه اینستاگرام خود، عکسی از ستاره بارسلونا گذاشته و به او خوشامد گفته است.

مسی در تمرینات گروهی آرژانتین شرکت کرد و هیچ مشکلی برای انجام حرکات همراه با توپ هم نداشت. به نظر می‌رسد بائوسا برای اولین بازی خود به عنوان سرمربی تیم ملی آرژانتین، شاگردانش را با سیستم 1-3-2-4 به میدان بفرستد و به همین منظور او سرخیو رومو، پابلو زابالتا، نیکلاس اوتامندی، رامیرو فونس موری، امانوئل ماس، خاویر ماسچرانو، لوکاس بیلیا، لیونل مسی، پائولو دیبالا، آنخل دی‌ماریا و لوکاس پراتو را برای ترکیب اصلی در نظر گرفته است.

تیم ملی آرژانتین بامداد جمعه در دور هفتم بازی‌های مرحله انتخابی جام جهانی 2018 به مصاف اروگوئه می‌رود.

 

کد خبر : ۴۰۶۴۷۹