خبرگزاری کار ایران

هری کین: تا پایان دوره‌ی فوتبالی‌ام می‌خواهم در تاتنهام بمانم

asdasd
کد خبر : ۴۰۴۹۵۰

ستاره جوان و گلزن تاتنهام از ماندن در این تیم تا پایان دوران فوتبالی خود خبر داده است.

به گزارش ایلنا و به نقل از اسکای اسپورت،  هری کین ۲۳ ساله که ۵۶ گل در مجموع برای تاتنهام به ثمر رسانده و آقای گل لیگ برتر در سال قبل بوده است، روند صعدوی خوبی را در این تیم می گذراند و می خواهد که دوران فوتبالش را اسپرز به اتمام برساند. این بازیکن جوان و گلزن در حالی که ابتدای دوران فوتبال خود را سپری می‌کند، از ماندن در این تیم تا پایان دوران فوتبالی خود صحبت کرده است.

هری کین در ابتدای صحبت خود با جیمی ردنپ، کارشناس اسکای اسپورت گفت:‌ در مقطع خیلی معهمی در فصل قرار داریم و دوست دارم خیلی بیشتر به تیمم کمک کنم. تیم در حال بهتر شدن و پیشرفت است و تا زمانی هم که راکد نشود، به رشد خود ادامه خواهد داد. گروهی از بازیکنان جوان و بااستعداد، یک مربی بسیار خوب، امکانات عالی داریم و به زودی نیز صاحب یک ورزشگاه جدید خواهیم شد. دوست دارم تا پایان دوران فوتبالم اینجا بمانم. با این حال باید منتظر باشیم و ببینیم چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

کین ادامه داد: هدف تاتنهام به هیچ وجه این نیست که بین چهار تیم اول فصل باشد. همانطور که گفتم، تیم ما در حال رشد و بهتر شدن است. دوست داریم بهتر از فصل قبل باشیم. تاتنهام از هیچ تیم و مربی و بازیکنی نمی ترسد. خیلی تیم ها دست به تغییر مربی زدند و بازیکنان زیادی را جذب کردند ولی ما نیازی به این‌ها نداریم چرا که بازیکنان خوب و مربی خوبی در تیم داریم. در حال حاضر صحبت های زیادی درباره منچستریونایتد، منچسترسیتی و چلسی می‌شود و ما از این موضوع خوشحالیم. بگذارید مردم درباره این تیم ها صحبت کنند تا ما به راحتی کار خودمان را بکنیم و به هدفمان برسیم.

مهاجم جوان تاتنهام و تیم ملی انگلیس در اولین تورنمت معتبر خود با تیم ملی کشورش در یورو ۲۰۱۶ شرکت کرد ولی نمایش ضعیفی از خود ارائه داد و در نهایت انگلیس با شکست برابر ایسلند حذف شد.

کین ادامه داد: بازی در کنار هواداران پرشور انگلیسی افتخار بزرگی برای ما بود. یورو واقعا با دیگر تورنمت هایی که در آن حضور داشتم متفاوت بود و تجربه گران‌بهایی برای من داشت ولی متاسفانه شرایط آن طوری که ما انتظار آن را داشتیم برای ما رخ نداد و حذف شدیم. بعضی مواقع در فوتبال نمی دانید چرا یک اتفاق رخ می دهد. واقعا دلیل آن را نمی‌دانید و بهتر است با آن کنار بیایید. با این حال در فوتبال همیشه نمی توان در اوج بود. بعضی مواقع این اتفاقات به شما کمک خواهد کرد تا تجربه کسب کنید.

هری کین: تا پایان دوره‌ی فوتبالی‌ام می‌خواهم در تاتنهام بمانم

در جریان یورو ۲۰۱۶ خیلی ها به انتقاد از روی هاجسون (سرمربی پیشین انگلیس) پرداختند که هری کین را مسئول زدن ضربات کرنر و ضربات شروع مجدد کرده بود. اکنون مهاجم تیم ملی انگلیس پاسخ این سوال را داد و گفت: این مسئله بیش از حد بزرگ شد. وقتی تیم نتیجه نگیرد، طبیعی است چنین مسائلی رخ دهد و خیلی ها دنبال مقصر باشند. اگر مائوریسیو پوچتینو نیز از من درخواست کند تا کرنر و کاشته های تیم را بزنم، قبول می‌کنم. قبل از من نیز مهاجمانی بودند که کرنر می‌زدند و ضربات شروع مجدد را برای تیم‌شان انجام می دادند.

تاتنهام در این فصل توانست وینسنت جانسون را از آلکمار به خدمت بگیرد و این بازیکن زوج هری کین در نوک خط حمله تاتنهام در این فصل خواهد بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز