خبرگزاری کار ایران

دروازه‌بان آژاکس انتقالش به بارسلونا را تأیید کرد

دروازه‌بان تیم فوتبال آژاکس اعلام کرد که تا عقد قرارداد با قهرمان اسپانیا فاصله زیادی ندارد.

به گزارش ایلنا، یاسپر سیلسن تأیید کرد که به‌زودی به بارسلونا پرواز خواهد داشت تا پای برگه قراردادش با باشگاه بارسلونا را امضا کند. بارسلونا برای پر کردن جای خالی کلودیو براوو، دروازه‌بان شیلیایی‌اش که قرار است به منچسترسیتی بپیوندد، سیلسن را در نظر گرفته است و این دروازه‌بان 27 ساله نیز خبر پیوستنش به آبی‌و‌اناری‌پوشان کاتالونیا را تأیید کرد.

طبق اعلام نشریه اسپورت کاتالونیا، باشگاه بارسلونا با سیلسن قراردادی به ارزش 12 میلیون یورو خواهد بست. سیلسن شب گذشته (چهارشنبه) پس از بازی خارج از خانه آژاکس برابر روستوف روسیه در دور برگشت پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا که در آن چهار بار دروازه‌اش باز شد، اعلام کرد که این آخرین بازی‌اش برای قرمزوسفیدپوشان آمستردام بوده است.

او گفت: من امشب  یا فردا، به سمت بارسلونا پرواز خواهم داشت و به زودی قراردادم را امضا خواهم کرد. ابتدا باید تست پزشکی باشگاه را انجام دهم و بعد از آن نمی‌دانم چه اتفاقی قرار است رخ دهد. نمی‌خواهم درباره شیوه انتقالم صحبت کنم، اما به نظر خودم جابه‌جایی پس از یک شکست  آن هم به این شیوه، خیلی جالب نیست.

با اینکه برای سیلسن سخت است عنوان دروازه‌بان شماره یک بارسلونا را از چنگ مارک آندره تراشتگن درآورد، اما او گفت که از رقابت با همتای آلمانی‌اش دست نخواهد کشید.

وی ادامه داد: در آژاکس هم من باید با کنث فرمیر رقابت می‌کردم. ضمن اینکه بارسلونا در طول فصل 60 بازی انجام می‌دهد که به مراتب بیشتر از تعداد بازی‌های آژاکس است.

سیلسن پنجمین خرید تابستانی بارسلونا در سال جاری پس از دنیس سوارز، لوکاس دینیه، سامول اومتیتی و آندره گومس است.

 

کد خبر : ۴۰۴۳۵۷