خبرگزاری کار ایران

هارت: من و پپ مشکلات را حل می‌کنیم/او مربی طراز اول است

دروازه‌بان منچسترسیتی که شایعه رفتنش از این تیم به گوش می‌رسد، ابراز امیدواری کرد که برای حل مشکلات فعلی‌اش می‌تواند با سرمربی اسپانیایی خود به توافق برسد.

به گزارش ایلنا، پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی شب گذشته (چهارشنبه) در بازی برگشت تیمش برابر استوا بخارست در پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا برای اولین بار در این فصل به جو هارت میدان داد.

هارت که از ابتدای این فصل نیمکت‌نشین بوده و شایعه رفتنش از ورزشگاه اتحاد به گوش می‌رسد، پس از این بازی که با پیروزی یک بر صفر آبی‌پوشان شهر منچستر و صعود آنها به مرحله گروهی لیگ قهرمانان همراه بود، به خبرنگاران گفت: ما در تیم‌مان یک مربی طراز اول داریم، کسی که باشگاه از مدت‌ها پیش به دنبال استخدام او بود. او نظرش را در مورد مسائل مختلف خواهد گفت و تمام چیزهایی که در این‌طرف و آن‌طرف گفته می‌شود، پوچ و بی‌اساس است. ما داریم مسائل‌مان را حل می‌کنیم و به نتیجه خواهیم رسید.

هارت افزود: من برای بازی منچسترسیتی بازی کردم و از این کار هم لذت بردم. در واقع هر بار که این کار را انجام داده‌ام، از آن لذت برده‌ام.

انتقاداتی که از هارت صورت گرفته و به نظر می‌رسد که یکی از دلایل کنار گذاشته شدن او از سوی پپ گواردیولا بوده، بازی با پای ضعیف اوست. هارت اما در بازی برابر استوا بخارست 100 درصد پاس‌هایش را به مقصد رساند. او در پاسخ به سؤالی درباره این آمار گفت: خب، خوک‌ها هم پرواز می‌کنند، نمی‌کنند؟

در جریان بازی هر بار که هارت 29 ساله صاحب توپ می‌شد، هواداران منچسترسیتی او را تشویق می‌کردند و در پایان بازی هم آنها ایستاده دروازه‌بان ملی‌پوش‌شان را هنگام خروج از میدان تشویق کردند.

سنگربان شماره یک تیم ملی انگلیس در این‌باره عنوان کرد: امشب برای من واقعآً شب خوبی بود. من شب‌های خوب فراوانی را در فوتبال تجربه کرده‌ام اما این یکی واقعاً زیبا بود. همه ما می‌دانیم که یک وضعیتی به وجود آمده است اما فکر می‌کنم که در داخل و خارج تمام سیرک‌هایی که شکل گرفته است، ما داریم با بازیکنان و یک کادر فنی خوب اوضاع را به خوبی اداره می‌کنیم و من از بازی امشبم لذت بردم.

هارت در پایان گفت: ورزشگاه اتحاد برای من مکان خاصی است  و من هرگز این را از کسی پنهان نکرده‌ام. من دوست دارم اینجا باشم اما در فوتبال شرایطی رخ می‌دهد که ما باید مانند مرد با آنها روبه‌رو شویم. من واقعاً از هواداران منچسترسیتی قدردانی می‌کنم.

 

کد خبر : ۴۰۴۳۳۵