خبرگزاری کار ایران

نیمار هفته دوم لالیگا نیز برای بارسلونا بازی نمی‌کند

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا به مهاجم برزیلی تیمش که به‌تازگی از مأموریت بازی برای کشورش در رقابت‌های المپیک فارغ شده است، اجازه داده دو هفته‌ای در وطنش بماند.

به گزارش ایلنا، نیمار دومین بازی تیم فوتبال بارسلونا در فصل جدید لالیگا که یکشنبه هفته آینده برابر اتلتیک بیلبائوست را نیز مانند بازی هفته اول کاتالان‌ها، از دست خواهد داد.

با اینکه بازی‌های المپیک با قهرمانی نیمار و یارانش در فوتبال مردان به پایان رسیده است، لوئیس انریکه، سرمربی بارسا به مهاجم پیشین سانتوس اجازه داده است که تا پایان هفته بازی‌های ملی (هفته آینده) - زمانی که سلسائو در مرحله انتخابی جام جهانی 2018 روسیه به ترتیب برابر تیم‌‌های ملی اکوادور و کلمبیا قرار خواهد گرفت - در برزیل بماند و از دردسر پرواز‌های طولانی مکرر میان اروپا و آمریکای لاتین خلاص شود.

نیمار در صورت بازگشت به بارسلونا، برای بازی در ترکیب تیم ملی برزیل در دیدارهای مرحله انتخابی جام جهانی ناچار بود در عرض کمتر از یک هفته دوباره راهی کشورش شود تا در اردوی شاگردان تیته شرکت کند و به همین دلیل انریکه به او اجازه داده در برزیل بماند.

به این ترتیب نیمار در تاریخ دهم سپتامبر (بیستم شهریور) به کاتالونیا برمی‌گردد تا آبی‌و‌اناری‌پوشان را در بازی خانگی برابر آلاوس در هفته سوم لالیگا همراهی کند. برخلاف نیمار، هموطن و هم‌تیمی او رافینیا اما این هفته به بارسلونا بازخواهد گشت تا در تمرینات قهرمان اسپانیا شرکت کند.

تیم ملی برزیل روز اول سپتامبر (11 شهریور) میهمان اکوادور است و پنج روز بعد در خانه‌اش از کلمبیا پذیرایی می‌کند.

 

کد خبر : ۴۰۳۵۵۱