خبرگزاری کار ایران

باکا: به پسرم قول داده بودم هت‌تریک می‌کنم

مهاجم کلمبیایی تیم فوتبال میلان پس از اولین پیروزی تیمش در فصل جدید، به هواداران روسونری وعده داد تمام تلاش خود را برای بازگرداندن این تیم به رقابت‌های اروپایی انجام می‌دهد.

به گزارش ایلنا، میلان شب گذشته (یکشنبه) در اولین هفته سری A به لطف سه گلی که کارلوس باکا به‌ثمر رساند، موفق شد میهمانش تورینو را شکست دهد.

باکا در شرایطی مسبب یک شروع امیدوارکننده برای میلانی‌ها در فصل جدید شد که تا یکی دو هفته پیش شایعه پیوستنش به وستهام به گوش می‌رسید. او که پیشنهاد 30 میلیون یورویی وستهام را برای بازی در لیگ برتر انگلیس رد کرد، به اسکای اسپورت ایتالیا گفت: پسرم از من خواسته بود که توپ بازی را برایش ببرم. من هم به او قول دادم که برایش هت‌تریک کنم و به‌همین دلیل هم بود که پشت ضربه پنالتی ایستادم تا به قولم عمل کنم.

مهاجم پیشین سویا که تابستان سال گذشته به میلان پیوست در ادامه اعتراف کرد که چرا به پیشنهاد وستهام پاسخ منفی داده است. باکا افزود: زمانی که مدیر برنامه‌‌هایم پیشنهاد وستهام را به اطلاع من رساند، با خانواده‌ام مشورت کردم و به این نتیجه رسیدم که در میلان بمانم. فکر می‌کنم که تصمیم درستی گرفته‌ام. می‌خواستم در میلان بمانم، چون قول‌داده‌ام که میلان را به اروپا برگردانم.

تیم فوتبال میلان از فصل 14-2013 که در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مغلوب اتلتیکومادرید شد، دیگر نتوانسته جواز حضور در رقابت‌های اروپایی را کسب کند.

 

کد خبر : ۴۰۳۳۸۶