خبرگزاری کار ایران

اسپالتی: عجولانه بازی کردیم

با وجود پیروزی قاطع جالوروسی در هفته اول سری A، سرمربی این تیم معقد بود که شاگردان می‌توانستند بازی بهتری ارائه کنند.

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال رم هفته اول فصل جدید سری A را با پیروزی قاطع 4 بر صفر برابر اودینزه پشت سر گذاشت. لوچانو اسپالتی، سرمربی رم با وجود رضایت از عملکرد شاگردانش معتقد بود که آنها بیش از اندازه عجولانه بازی کرده‌اند.

اسپالتی به شبکه مدیاست گفت: اودینزه کارش را به خوبی انجام داد و تیمی بسیار فیزیکی نشان داد در حالی که ما هم بیش از اندازه عجولانه بازی کردیم. عملکرد ما در نمیه دوم به مراتب بهتر بود و بازی‌مان یک سطح بالاتر رفت و بازیکنانم شخضیت‌شان را نشان دادند.

یکی از بازیکنانی که در پیروزی رم خوش درخشید، لئاندرو پاردس بود که به جای دانیله دروسی به میدان رفت. اسپالتی در پاسخ به این سؤال که آیا این هافبک آرژانتینی در فهرست بازیکنان فروشی رم قرار دارد، گفت: من نمی‌دانم چرا شما اصرار دارید او را در بازار قرار بدهید. جواب دادن به این سؤال برای من خیلی آسان است. من از داشتن بازیکنی مانند او در تیمم راضی‌ام. در مورد بازار هم باید بگویم که تیم ما یکی از بهترین و کاربلدترین مدیران ورزشی را دارد.

کاستا مانولاس، مدافع یونانی رم در پایان مسابقه زمین بازی را لنگان‌لنگان ترک کرد. آیا او به بازی برگشت رم برابر پورتو در پلی‌آف لیگ قهرمانان می‌رسد. اسپالتی در پاسخ به این سؤال عنوان کرد: او مشکلی ندارد و فقط یک درد مختصر داشت. به نظر من که مشکلش چندان جدی نیست.

 

کد خبر : ۴۰۲۹۳۱