خبرگزاری کار ایران

آرسن ونگر: نمی‌توانم هر بازیکنی را صرفا به این خاطر که گران قیمت است جذب کنم

سرمربی آرسنال با وجود توقف برابر لسترسیتی از نتیجه و عملکرد شاگردانش راضی است. او از سوال خبرنگاران درباره خریدهای بعدی به خشم آمد.

به گزارش ایلنا و به نقل از اسکای اسپورت، آرسنال در دومین بازی خود در فصل جدید لیگ برتر انگلیس هم ناکام ماند. توپچی‌ها که در هفته نخست با نتیجه چهار بر سه برابر لیورپول تن به شکست داده بودند این بار در خانه لسترسیتی به میدان رفتند و با تساوی بدون گل متوقف شدند تا در همین ابندا با صدرنشین 5 امتیاز اختلاف پیدا کنند.

آرسن ونگر با وجود از دست دادن دو امتیاز، به نظر می‌رسد که از عملکرد شاگردانش راضی است. او گفت: برای پیروز شدن در این دیدار نهایت تلاش خود را به خرج دادیم. بازی بسیار خوب و باکیفیت بود. به هر حال لسترسیتی مدافع عنوان قهرمانی است و بازی کردن برابر این تیم آن هم در خانه آسان نیست. هفته قبل دروازه ما چهار بار باز شد اما خوشبختانه در این دیدار عملکرد خوبی در کارهای دفاعی داشتیم و اجازه خودنمایی را به حریف ندادیم. لسترسیتی در کارهای دفاعی بسیار خوب است ولی ما توانستیم چندین بار دروازه این تیم را تهدید کنیم اما متاسفانه از فرصت‌های خود استفاده نکردیم.

ونگر درباره صحنه زمین خوردن احمد موسی در محوطه جریمه آرسنال نیز گفت: واقعا نمی‌دانم که آن صحنه پنالتی بود یا نه. لسترسیتی در محوطه جریمه تیم بسیار خوبی است و فصل قبل هم پنالتی‌های زیادی را به دست آوردند.

سوال خبرنگاران درباره اینکه آیا آرسنال به دنبال جذب بازیکنان بزرگ نیست، سرمربی این تیم را حسابی عصبانی کرد. او  اینگونه واکنش نشان داد: دیگر از این سوال خسته شدم. چرا این موضوع را تمام نمی‌کنید؟ بارها تاکید کردم آرسنال مشکلی برای هزینه کردن ندارد اما نمی‌توانم هر بازیکنی را صرفا به این خاطر که گران قیمت است جذب کنم. چرا کسی درباره هولدینگ صحبت نمی کند؟ چون قیمت او پایین است کسی چیزی نمی گوید؟ او تنها 20 سال دارد و اطمینان دارم که بازیکن بسیار خوبی می‌شود. شما فقط درباره قیمت بازیکنان صحبت می‌کنید و اصلا عملکرد آن‌ها برایتان مهم نیست.

 

کد خبر : ۴۰۲۷۱۳