خبرگزاری کار ایران

رونالدو: من مثل سس گوجه‌فرنگی هستم!

رونالدو قبلاً هم در سال 2010 سابقه 16 ماه بدون گل برای تیم ملی پرتغال را داشته است و در آن زمان خود را با سس گوجه فرنگی مقایسه کرده بود.

به گزارش ایلنا، بعد از یک بازی دیگر در رقابت های یورو 2016 که برای کریستیانو رونالدو بدون گل به پایان رسید، ستاره تیم ملی پرتغال و باشگاه رئال مادرید واکنش نشان داده است.

روز یکشنبه پرتغالی ها تمرینات خود را از سر گرفتند تا خود را آماده آخرین دیدار مرحله گروهی مقابل مجارستان کنند. رونالدو علیرغم 20 شوت به سمت دروازه و یک ضربه پنالتی از دست رفته، تاکنون موفق به گلزنی در رقابت های یورو 2016 نشده است.

او در آخرین مصاحبه خود در این رابطه گفت:«این فوتبال است دوست من، گاهی اوقات هیچ چیز به نفع شما پیش نمی رود. »

او قبلاً هم در سال 2010 سابقه 16 ماه بدون گل برای تیم ملی پرتغال را داشته است و در آن زمان به شکل عجیبی آن روند به‌خصوص را با سس گوجه فرنگی مقایسه کرده بود. این استعاره آشپزی در مورد سس گوجه فرنگی به این صورت است که اغلب طول می کشد تا راه خود به بیرون از بطری را پیدا کند اما زمانی که جاری شد،متوقف نمی شود.

 رونالدو با اشاره به آن تشبیه گفت:«این هم مثل چیزی است که در مورد سس گوجه فرنگی گفته بودم، درست است. برای مدتی اتفاقی نمی افتد اما به زودی دوباره گلزنی خواهم کرد. گل ها و پنالتی ها به ثمر خواهند نشست.»

بعد از دیدار مقابل اتریش، خانواده کریستیانو برای راحتی او به منطقه ای در نزدیکی پاریس نقل مکان کردند.

 

کد خبر : ۳۸۲۸۱۴