خبرگزاری کار ایران

واکنش جان تری به انتخاب مورینیو به‌عنوان سرمربی منچستریونایتد

با وجود پیوستن سرمربی پیشین چلسی به یکی از رقبای مستقیم تیم قبلی‌اش، کاپیتان آبی‌پوشان لندن از این اتفاق ابراز خرسندی کرد.

به گزارش ایلنا، جان تری از رفتن ژوزه مورینیو به منچستریونایتد برای هدایت این تیم در فصل آینده استقبال و پیش‌بینی کرد که او در اولدترافورد موفق خواهد بود.

تری به شبکه اسکای اسپورت گفت: انتخاب مورینیو به‌عنوان سرمربی من‌یونایتد برای این تیم فوق‌العاده بود. من اطمینان دارم که هواداران منچستریونایتد و بازیکنان این تیم هم از این اتفاق خوشحال شده‌اند. پیش از این بارها گفته بودم که مورینیو بهترین مربی است که با او کار کرده‌ام. اتفاقاتی که در فصل گذشته برای ما در چلسی رخ داد باعث تأسف است، اما من برای مورینیو در تیم جدیدش آرزوی موفقیت می‌کنم، چون او یک مربی و یک انسان بزرگ است. مطمئنم که مورینیو در منچستریونایتد نتیجه خواهد گرفت.

تری ادامه داد: من اطمینان دارم که مورینیو با افرادی مانند رایان گیگز رابطه خوبی برقرار خواهد کرد و امیدوارم که گیگز هم در من‌یونایتد بماند و باشگاه و بازیکنان حامی‌اش باشند.

کاپیتان چلسی درباره ورود پپ گواردیولا به منچسترسیتی و آنتونیو کونته به استمفوردبریج هم عنوان کرد: این اتفاقات به نفع فوتبال انگلیس هستند. اتفاقی که فصل پیش برای لسترسیتی و کلودیو رانیری رخ داد و ورود ژوزه و پپ گواردیولا به منچستر و آمدن کونته به چلسی همه و همه اتفاقات خوبی هستند. فصل آینده میان مربیان تیم‌های لیگ برتری مبارزه‌ای واقعی در خواهد گرفت. این اتفاق نه فقط برای لیگ برتر، بلکه برای فوتبال جالب است.

 

کد خبر : ۳۷۶۰۶۹