خبرگزاری کار ایران

هدف دل‌بوسکه در یورو 2016 چیست؟

asdasd
کد خبر : ۳۷۴۱۴۷

سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا می‌گوید حتی اگر تیمش جزو چهار تیم پایانی جام ملت‌های اروپا باشد هم از عملکرد شاگردانش راضی خواهد بود.

به گزارش ایلنا، با اینکه اسپانیا جزو مدعیان قهرمانی در یورو 2016 فرانسه محسوب می‌شود، سرمربی این تیم می‌‌گوید صعود مردانش به مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها نیز او را اقناع خواهد کرد و قهرمان نشدن در این رقابت‌ها به منزله ناکامی ماتادورها نیست.

دل‌بوسکه 65 ساله که تیمش فاتح دو دوره قبلی یورو و جام جهانی 2010 است، روز جمعه اعلام کرد که فهرست 23 نفره‌اش، گروهی بی‌عیب‌و‌نقص از بازیکنان نیست. او حالا می‌گوید با بازیکنانی که دارد حتی صعود به نیمه نهایی یورو 2016 نیز برای او دستاورد قابل قبولی خواهد بود.

سرمربی ماتادورها در برنامه «مسابقه 12» شبکه رادیویی کوپه، گفت: اگر ما به نیمه نهایی یورو برسیم هم من خوشحال خواهم شد. من دارم به شما واقعیت را می‌گویم. اگرچه در این بین ممکن است برخی قهرمان نشدن ما را یک ناکامی بدانند. چیزی که من نمی‌خواهم، عصبی شدن و تحت‌فشار قرار گرفتن بازیکنانم و به وجود آمدن این احساس در آنهاست که باید قهرمان شوند. ناآرامی آفت بدی برای تیم است.

دل‌بوسکه درباره ترکیب تیمش هم اظهار داشت: در هشت سال گذشته، ما فهرست‌های زیادی داشته‌ایم و در مورد آنها واقعاً بحث چندانی صورت نگرفته است. این فهرست شاید فهرستی باشد که بیشترین حرف‌و‌حدیث درباره‌اش وجود داشته است. ما تلاش کرده‌ایم که بهترین فهرست را آماده کنیم. ما به هیچ‌کس پاداش نداده‌ایم و فقط می‌‌خواهیم بهترین نتیجه‌ای را که می‌توانیم، بگیریم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز