خبرگزاری کار ایران

راموس: باید به بارسلونا تبریک گفت

سرخیو راموس یک بار دیگر در کسب عنوان قهرمانی با رئال در لالیگا ناکام ماند و حالا چشم به فینال لیگ قهرمانان برابر اتلتیکو دارد.

به گزارش ایلنا، راموس از سال 2005 برای رئال بازی می کند و تاکنون سه بار قهرمان لالیگا شده است. رئالی ها روز گذشته با وجود برتری 2-0 در زمین دپورتیوو، به دلیل پیروزی بارسا بر گرانادا لالیگا را از دست دادند.

راموس در پایان بازی رئال و دپور به خبرنگاران گفت:" بدون هیچ بهانه و توجیهی باید به بارسلونا بخاطر قهرمانی اش تبریک گفت. مقابل دپور نمی خواستیم از نتیجه بارسلونا آگاه شویم اما بین دو نیمه فهمیدیم که دو گل به گرانادا زده و کار ما برای قهرمانی بسیار دشوار شده است.

در هر صورت پیروزی بر دپور از لحاظ روحی در فینال لیگ قهرمانان به کمک ما خواهد آمد. از دست دادن لالیگا ناراحت کننده است اما یاد گرفتیم که برای فصل بعد باید ثبات و تداوم بیشتری داشته باشیم. هر تیم کمتر اشتباه کند در نهایت قهرمان خواهد شد."

فینال لیگ قهرمانان:" فینال بزرگ و مهیجی در پیش داریم و دوست داریم شبی فراموش نشدنی برای هواداران رقم بزنیم. هیچ فشاری روی خودمان حس نمی کنیم و امید زیادی به قهرمانی داریم. شور و اشتیاق مخصوص فینال ها در ما وجود دارد. اگر برنده شویم، دروازه های خوشبختی به روی ما گشوده خواهند شد و در غیر این صورت مصیبت در انتظارمان است."

 

کد خبر : ۳۷۱۴۹۴