خبرگزاری کار ایران

مورینیو در تیم ملی اندونزی؟

asdasd
کد خبر : ۳۶۹۷۷۰

بالاترین مقام ورزشی کشور اندونزی سرمربی پیشین چلسی را به عنوان یکی از گزینه‌های هدایت تیم ملی این کشور در نظر گرفته است.

به گزارش ایلنا، امام نهراوی، وزیر ورزش و جوانان اندونزی تأیید کرد که میان او و اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال کشورش صحبت‌هایی در خصوص امکان استخدام ژوزه مورینیو به عنوان سرمربی تیم ملی این کشور صورت گرفته است.

نهراوی اما اعتراف کرد که حقوق درخواستی بالای مورینیو ممکن است مانع بزرگی برای حصول توافق میان طرفین شود. او همچنین اعلام کرد که در خصوص استخدام آقای خاص به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال اندونزی با یوکو ویدودو رئیس جمهور این کشور صحبت کرده و ایده استخدام مورینیو را با اریک توهیر، مالک اندونزیایی اینتر که رئیس کمیته ملی المپیک کشورش هم است، در میان گذاشته است.

وزیر ورزش و جوانان اندونزی در این خصوص گفت: این برنامه را با یوکو ویدودو و اریک توهیر، رئیس کمیته المپیک اندونزی هم در میان گذاشته‌ایم، اگر چه محقق شدن این کار آسان نخواهد بود. زمانی که از اریک پرسیدم، او گفت که حقوق سالانه مورینیو در حدود 13 میلیون پوند در سال است. ورود مورینیو حداقل می‌تواند شور و شوق را در میان هواداران فوتبال اندونزی افزایش دهد. برای بازیکنان‌مان به چنین عامل انگیزه‌بخشی نیاز داریم. سرمربی تیم ملی کشور ما باید یک خارجی باشد که دستیارانی از داخل کشور به او کمک کنند.

نهراوی در ادامه فاش کرد که توهیر به او گفته گاس هیدینک هم می‌تواند گزینه خوبی برای هدایت تیم ملی اندونزی باشد چرا که تجربه او از مربیگری در رده ملی بیشتر است. وی اظهار داشت: اریک به من گفت به ژوزه مورینیو فکر نکنم بلکه به سراغ گاس هیدینک بروم. با این حال ما به کسی نیاز داریم که روحیه جنگدگی را در بازیکنان ما بیدار کند.

مورینیو از ماه دسامبر که از چلسی اخراج شد بیکار بوده و شایعاتی مبنی بر ورود او به منچستریونایتد در پایان فصل شنیده می‌شود. گاس هیدینک، سرمربی موقت چلسی نیز در پایان فصل باید این تیم را ترک کند تا جای خود را به آنتونیو کونته بدهد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز