خبرگزاری کار ایران

حرف‌های گواردیولا بعد از حذف بایرن مونیخ

سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ با وجود حذف شاگردانش از لیگ قهرمانان اروپا گفت: به‌خاطر کاری که بازیکنانم در این دیدار کرده‌اند، باید به آنها افتخار کرد.

به گزارش ایلنا، پپ گواردیولا که شاگردانش شب گذشته (سه‌شنبه) در دور برگشت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 2 بر یک بر اتلتیکومادرید غلبه کردند، اما در مجموع دو دیدار رفت برگشت با تساوی 2 -  2 و به‌خاطر گل خورده در خانه از گردونه رقابت‌ها حذف شدند، در کنفرانس خبری بعد از بازی گفت: به اتلتیکو تبریک می‌گویم. بازی خوبی بود و مطمئنم که تمامی طرفداران فوتبال در سرتاسر اروپا از دیدن این بازی لذت بردند. هر کاری که از دستمان ساخته بود در این بازی انجام دادیم و به بازیکنانم افتخار می‌کنم. برای بازیکنانم ناراحتم، ولی از نوع بازی که امشب ارائه دادیم، راضی هستم و به تیمم افتخار می‌کنم. باشگاه بایرن مونیخ آینده درخشانی دارد.

وی در ادامه افزود: ما هنوز قهرمان بوندس‌لیگا نشده‌ایم، چون به یک امتیاز دیگر نیاز داریم. امیدوارم بتوانیم با پیروزی در بازی شنبه خود قهرمانی‌مان در لیگ آلمان را مسجل کنیم. امروز همه از جمله من، بازیکنانم و هواداران‌مان ناراحت هستند، اما می‌توانیم به کاری که بازیکنانم در این فصل انجام دادند، افتخار کنیم. از کار در بایرن مونیخ راضی و خوشحالم، آن هم به‌خاطر این بازیکنانی که داشته‌ام. قطعاً مربی جدید (کارلو آنچلوتی) هم می‌تواند از کار با این بچه‌ها راضی باشد. البته که می‌خواستم با بایرن قهرمان لیگ قهرمانان شوم و سعی کردم به بهترین شکل ممکن به وظیفه‌ام عمل کنم و جانم را هم پای این تیم گذاشتم.

سرمربی اسپانیایی باواریایی‌ها در ادامه گفت: به‌خودمان افتخار می‌کنم. ما در نیمه دوم بازی رفت در مادرید و این بازی عالی بازی کردیم. ما مقابل یوونتوس، بنفیکا و اتلتیکو خیلی خوب بازی کردیم و به‌همین خاطر می‌توانم با خیالی آسوده و راحت بخوابم. هدف من قهرمانی با بایرن در لیگ قهرمانان بود و سعی کردیم بهترین عملکردمان را ارائه دهیم. به‌هر حال از اوقاتی که در بایرن مونیخ داشته‌ام خوشحالم و لذت بردم. ما می‌خواستیم با جام این رقابت‌ها را ترک کنیم، اما حذف از لیگ قهرمانان روی نظر من به‌خاطر لحظاتی که در این باشگاه داشته‌ام، تأثیری نخواهد گذاشت. جام‌های قهرمانی تنها آمار هستند و من می‌خواهم بگویم که با تمام توان در اختیار بازیکنانم بودم. من سخت تلاش کردم تا با بوندس‌لیگا وفق پیدا کرده و بازیکنانم را تبدیل به بازیکنان بهتری کنم، به‌همین خاطر از عملکردم در این تیم راضی‌ام.

 

کد خبر : ۳۶۷۶۹۴