خبرگزاری کار ایران

نارضایتی سرالکس فرگوسن از عدم اعتماد شیاطین سرخ به آخرین خریدش

طبق ادعای یکی از سرمربیان تیم‌های لیگ برتری، سرمربی اسطوره‌ای شیاطین سرخ از رویکرد مسئولان این باشگاه در قبال آخرین بازیکنی که او برای من‌یونایتد خرید، ناراحت است.

به گزارش ایلنا، آلن پاردیو، سرمربی تیم فوتبال کریستال پالاس ادعا کرد در صحبتی که پیش از بازی شیاطین سرخ در نیمه نهایی جام حذفی انگلیس با سرالکس فرگوسن درباره دوران کم فروغ حضور ویلفرد زاها داشته است، اسطوره اسکاتلندی من‌یونایتد به نارضایتی خود از سیاست‌های باشگاه در زمینه انتقال ویلفرد زاها اعتراف کرده است.

زاها آخرین بازیکنی بود که سرالکس فرگوسن در دوران مربیگری‌اش در منچستریونایتد خرید اما او تحت هدایت دیوید مویس فقط چهار بار در ترکیب اصلی شیاطین سرخ قرار گرفت و در نهایت هم به کریستال پالاس برگشت که در ابتدا به صورت قرضی بود و در ماه فوریه سال 2015 قراردادش دائمی شد.

زاهای 23 ساله ماه آینده در فینال جام حذفی انگلیس باید برابر منچستریونایتد قرار بگیرد و پاردیو اعتراف کرد که سرالکس فرگوسن هنوز هم عملکرد بال کریستال‌پالاس را زیر نظر دارد.

او گفت: زاها قبل از بازی نیمه نهایی دچار آسیب‌دیدگی جزئی شد، اتفاقی که ما را نگران کرد اما با این حال او به میدان رفت و تا مرز به ثمر رساندن یکی از زیباترین گل‌های مرحله نیمه نهایی هم پیش رفت.

پاردیو ادامه داد: فینال برای ویلفرد روز بزرگی خواهد بود. این پسر پتانسیلی باورنکردنی دارد. من هفته گذشته با سرالکس فرگوسن صحبت کردم و او از من درباره ویلفرد سؤالاتی پرسید. من فکر می‌کنم که فرگوسن از اینکه منچستریونایتد نتوانست از پتانسیل زاها بهره ببرد و اینکه دوران حضور او در این تیم ثمربخش نبود، بسیار ناراحت بود.

 

کد خبر : ۳۶۵۵۲۶