خبرگزاری کار ایران

زیدان: شانس صعود مساوی است/ نمی‌خواستیم رونالدو و بنزما را به خطر بیاندازیم

سرمربی کهکشانی‌ها حق تیمش در بازی رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان را چیزی بیش از یک تساوی بدون گل در خانه من‌سیتی دانست.

زین‌الدین زیدان در واکنش به تساوی بدون گل شاگردانش در خانه منچسترسیتی در دور رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا که روی کاغذ شانس بیشتری برای کهکشانی‌ها جهت صعود به فینال رقابت‌ها ایجاد کرده است، به خبرنگاران گفت: در مجموع من از نتیجه راضی‌ام. کارمان آسان نبود، چون حریفی سرسخت را پیش روی خودمان می‌دیدیم، اما دفاع‌مان واقعاً خوب بود. در نیمه دوم ما بیشتر از من‌سیتی توپ را در اختیار داشتیم و می‌توانستیم از موقعیت‌هایی که به‌دست آوردیم بهتر استفاده کنیم. من کمی ناراحتم، چون حق‌مان می‌توانست چیزی بیش از این باشد. ما همیشه برای کسب پیروزی می‌جنگیم.

بهترین گلزن کهکشانی‌ها در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا، کریستیانو رونالدو برخلاف آنچه قبلاً در رسانه‌ها اعلام شده بود در ترکیب کهکشانی‌ها قرار نگرفت و زیدان دلیلش را این‌گونه توضیح داد: «کریستیانو در آخرین تمرین‌مان قبل از بازی دچار مصدومیت شد و درد داشت. تنها دلیل بازی نکردنش همین بود. ما نمی‌خواستیم وضعیت او بدتر از این شود».

زیزو درباره وضعیت کریم بنزما، مهاجم فرانسوی تیمش که در دقیقه 46 از میدان بیرون رفت و جای خود را به خسه داد، هم عنوان کرد: وضعیت کریم کمی متفاوت است. هرچه از جریان بازی گذشت دردی که او در پایش احساس می‌کرد، بیشتر شد. ما نمی‌خواهیم سلامت بازیکنان‌مان را به مخاطره بیندازیم، چون می‌دانیم که آنها برای ما چقدر اهمیت دارند. امیدواریم که هر دوی آنها در بازی برگشت به میدان بروند.

زیدان درمورد شانس صعود تیمش به فینال هم تأکید کرد: قبل از بازی من تصور می‌کردم که شانس صعود دو تیم مساوی است و هنوز هم می‌گویم شانس صعود‌مان 50-50 است. بازی برگشت در خانه ماست و می‌دانیم که در خانه از عهده چه کارهایی برمی‌آییم، اما هنوز هم شانس صعود‌مان 50-50 است و این مبارزه تا پای قهرمانی خواهد بود. این بازی نیمه نهایی لیگ قهرمانان است و می‌دانیم که در این مرحله از رقابت‌ها، هرگز کار آسانی نداریم.

 

کد خبر : ۳۶۵۴۰۸