خبرگزاری کار ایران

حرف‌های اسطوره تنیس جهان درباره فرانچسکو توتی

پرافتخارترین تنیسور جهان هم به جمع حامیان کاپیتان جالوروسی اضافه شد و او را یک الگو دانست که باید مورد محافظت واقع شود.

به گزارش ایلنا، راجر فدرر می‌گوید که او و فرانچسکو توتی، اسطوره باشگاه رم جزو گونه‌های نادری از ورزشکاران هستند که مانند خرس‌های پاندا باید از آنها محافظت ویژه‌ای صورت بگیرد.

از زمان بازگشت لوچانو اسپالتی به کادر فنی رم، زمان حضور کاپیتان 39 ساله تیم فوتبال رم در زمین به‌طور چشمگیری کاهش پیدا کرده است و این موضوع سبب بروز اختلافاتی میان این دو نفر شده است. قرارداد توتی با رم در پایان فصل جاری به پایان می‌رسد و انتظار نمی‌رود که باشگاه برای تمدید قرارداد او حرکتی انجام دهد به‌خصوص اینکه ماه گذشته جیمز پالوتا، رئیس باشگاه به‌طور جدی به توتی پیشنهاد کرد به بازنشستگی و ادامه حضورش در رم به‌عنوان یک مسئول اجرایی فکر کند. فدرر اما جزو کسانی است که می‌گویند توتی تا زمانی که خودش بخواهد، باید به دوران بازیگری‌اش ادامه دهد.

فدرر در گفت‌و‌گو با نشریه کویره‌دلاسرای ایتالیا در پاسخ به این سؤال که آیا توتی باید در حیات وحشی که در آن قرار دارد محافظت شود، گفت: این شوخی خوبی است، اما در عین حال در آن واقعیتی نهفته است، چرا که به‌نوعی ما به گونه‌های دیگری تعلق داریم. من و فرانچسکو نمادهای رشته‌های ورزشی‌مان هستیم. کاری که او برای فوتبال انجام داده بی‌نظیر است. او یک الگوست، یک نماد معاصر.

فدرر ادامه داد: هیچ‌کسی حق ندارد به شما بگوید که چه زمانی باید دست از بازی کردن بکشید، چون این یک مسئله کاملاً شخصی و خصوصی است. اگر توتی می‌خواهد به دوران بازیگری‌اش ادامه دهد من کاملاً از او حمایت می‌کنم. توتی در چشم من همیشه آدمی فوق‌العاده بوده است. امسال اگر موفق شوم او را ببینم حتماً از او درباره فوت و فن رستوران‌داری مشورت می‌گیرم.

 

 

 

 

کد خبر : ۳۶۰۸۴۸