خبرگزاری کار ایران

ابراز ناراحتی دل‌بوسکه از ۲ تساوی متوالی شاگردانش

asdasd
کد خبر : ۳۵۷۴۳۲

سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا از عملکرد شاگردانش در دو بازی دوستانه اخیر این تیم رضایت ندارد.

به گزارش ایلنا، تیم ملی فوتبال اسپانیا پس از تساوی یک - یک پنجشنبه شب خود مقابل ایتالیا در یک بازی دوستانه، شب گذشته (یکشنبه) در دیدار دوستانه دیگری در خانه رومانی با نتیجه تساوی بدون گل متوقف شد. این دو تساوی سرمربی لاروخا را که تیمش در یورو 2016 برای دفاع از عنوان قهرمانی‌اش به فرانسه سفر خواهد کرد، نگران کرده است.

ویسنته دل‌بوسکه در پی تساوی بدون گل شاگردانش مقابل میزبان خود، رومانی گفت: از اینکه تیمم در دو بازی متوالی دو تساوی کسب کرده، اصلاً رضایت ندارم. ما در این بازی در تمامی نقاط نقص‌هایی داشتیم. سعی کردم با ایجاد تغییراتی بازی را با برد به پایان ببریم، ولی اوضاع تغییر نکرد. در مقابل رومانی بازی خیلی خوبی را از خود به نمایش گذاشت. آنها به ما اجازه ندادند که فوتبال خود را در زمین پیاده کنیم. رومانی تیم خوبی است.

کوکه، هافبک ملی‌پوش اتلتیکومادرید نیز معتقد است تیم ملی اسپانیا پایین‌تر از حد استاندارد خود مقابل رومانی ظاهر شده است. او به خبرنگاران گفت: ناراحتیم چون به پیروزی نرسیدیم، ولی ما تا زمان شروع مسابقات یورو 2016 پیشرفت خواهیم کرد. ما تیم خوبی داریم و بهتر خواهیم شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز