خبرگزاری کار ایران

اظهارنظر جالب نیمار درباره پای چپ مسی و پای راست رونالدو

asdasd
کد خبر : ۳۵۲۴۳۴

مهاجم برزیلی تیم فوتبال بارسلونا با بیان اینکه هم‌تیمی آرژانتینی‌اش را به مهاجم پرتغالی رئال‌مادرید ترجیح می‌دهد، از مقایسه مسی و پله خودداری کرد.

به گزارش ایلنا، نیمار در گفت‌و‌گویی که به تازگی با سایت UOL انجام داده است، برای انتخاب برترین بازیکن حال حاضر فوتبال دنیا به خود تردید راه نداد و بلافاصله از لیونل مسی نام برد.

او در مقایسه میان مسی و کریستیانو رونالدو به عنوان بهترین بازیکنان حال حاضر دنیا اظهار داشت: با همه احترامی که برای پای راست رونالدو قائلم، باید بگویم که پای چپ مسی را ترجیح می‌دهم. ضمن اینکه پای راست خودم هم آنقدرها بد نیست.

جواب دادن به سوال بعدی برای نیمار سخت‌تر بود، زمانی که از او خواسته شد میان اسطوره فوتبال کشورش پله و مسی یکی را انتخاب کند.

نیمار با اعتراف به اینکه به اندازه کافی فیلم بازی‌های پله را ندیده است که بتواند درباره‌اش نظر بدهد، عنوان کرد: متأسفانه هرگز پله را در حال بازی ندیده‌ام. آنچه من از پله می‌دانم، همان چیزهایی است که پدر و پدربزرگم درباره او گفته‌اند. جواب دادن به این سؤال که سخت است، چون من فقط بازی‌های مسی را دیده‌ام. با این حال فکر می‌کنم که هر دوی آنها نابغه‌اند.

مهاجم برزیلی بارسلونا که این روزها شایعات زیادی درباره مقصد بعدی‌اش و تمایل باشگاه‌هایی مانند رئال‌مادرید، منچسترسیتی و پاری‌سن‌ژرمن به جذب او شنیده می شود، در پاسخ به این سؤال که از بین کهکشانی‌‌ها و آبی‌پوشان شهر منچستر کدام یک را ترجیح می‌دهد، تأکید کرد: من تماشای بازی‌‌های رئال‌مادرید را به بازی‌های من‌سیتی ترجیح می‌دهد.

نیمار سپس با اعتراف به اینکه هرگز سواحل سانتوس (شهر تیم پیشین‌اش) را به سواحل بارسلونا ترجیح می‌دهد، در مقایسه میان جام لیبرتادوس آمریکای جنوبی و لیگ قهرمانان اروپا که تجربه قهرمانی در هر دوی آنها را دارد، اظهار داشت: لیبرتادورس جام بزرگی است اما لیگ قهرمانان اروپا چیز دیگری است. اولین باری که سرود لیگ قهرمانان را شنیدم واقعاً احساس خاصی به من دست داد. مثل یک بازی ویدئویی است که هر پسر بچه‌ای آرزویش را دارد. به همین دلیل لیگ قهرمانان را ترجیح می‌دهم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز