خبرگزاری کار ایران

عدم حضور مسی در المپیک ۲۰۱۶ قطعی شد

asdasd
کد خبر : ۳۴۳۴۵۹

مهاجم تیم فوتبال بارسلونا قطعاً تیم امید آرژانتین را در رقابت‌های فوتبال المپیک ۲۰۱۶ برزیل همراهی نخواهد کرد.

به گزارش ایلنا، خراردو مارتینو، سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین اعلام کرد که از لیونل مسی نخواهد خواست که تابستان سال 2016 هم آلبی‌سلسته را در کوپا آمه‌ریکا همراهی کند و هم در ریودوژانیرو به تیم امید کشورش برای فتح مدال طلای فوتبال المپیک کمک کند.

تنها افتخار مسی 28 ساله در رده ملی قهرمانی المپیک سال 2008 پکن است و سال گذشته گزارش‌هایی در آرژانتین منتشر شد مبنی بر اینکه احتمال دارد ستاره بارسلونا بار دیگر بخواهد در المپیک شرکت کند.

مارتینو اما تأکید کرد نمی‌خواهد در سالی که تیم ملی آرژانتین درگیر رقابت‌های کوپا آمریکای 2016 (تورنمنتی که به مناسب یکصد سالگی جام ملت‌‌های آمریکا به صورت فوق‌العاده و برای اولین بار با 16 تیم در خاک آمریکا برگزار می‌شود) خواهد بود، روی مسی فشار بیاورد و احتمال مصدومیتش را با فرستادن وی به المپیک افزایش دهد.

مارتینو به رادیو «رِد» آرژانتین گفت: مسی به بازی‌های المپیک نخواهد رفت، چون به اندازه کافی برای تیم ملی ما رقابت و بازی وجود دارد. ما کوپا آمه‌ریکا را داریم، سپس المپیک و بعد از آنها تعدادی از بازی‌های‌مان در مرحله انتخابی جام جهانی 2018.

سرمربی پیشین بارسلونا افزود: من واقعاً دوست دارم که قهرمان المپیک شویم، اما نمی‌خواهم این قهرمانی را به هر قیمتی به دست آورم و برای کسب مدال طلای المپیک قرار نیست بازیکنان را به میدان بفرستم تا در آنجا بمیرند. واقعیتی که درباره وضعیت کنونی بارسلونا وجود دارد می‌گوید که این تیم فصلی طولانی پیش رو خواهد داشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز