خبرگزاری کار ایران

رقابت‌های لیگ بسکتبال NBA

میلواکی باکس با درخشش "میدلتون" از سد ایندیانا پیسرز گذشت

در ادامه رقابت‌های لیگ بسکتبال NBA و در آخرین روز سال ۲۰۱۵، میلواکی میهمان ایندیانا بود و موفق شد با نتیجه‌ ۱۲۰ بر ۱۱۶ حریف خود را مغلوب کند، "کریس میدلتون" در این بازی برای میلواکی ۳۳ امتیاز کسب کرد.

به گزارش ایلنا، نتایج دیدارهای آخرین روز از سال 2015 لیگ بسکتبال NBA به شرح زیر است:

کسب ۳۳ امتیاز توسط کریس میدلتون به میلواکی باکس کمک کرد تا ایندیانا پیسرز را از پیش رو بردارد. میلواکی امروز میهمان ایندیانا بود و موفق شد با نتیجه‌ی ۱۲۰ بر ۱۱۶ حریف خود را مغلوب کند. میدلتون در این بازی ۵ ریباند، ۴ پاس منجر به گل، ۲ توپ ربایی و ۱ بلاک شات نیز به دست آورد. بازیکنان میلواکی در این بازی ۵۸٫۴ درصد از شوت های خود را وارد سبد کردند. پاول جرج از ایندیانا کار خود در این مسابقه را با کسب ۳۱ امتیاز، ۶ ریباند، ۵ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی به اتمام رساند.

گلدن استیت واریورز که برای دومین بازی متوالی استفن کری را در اختیار نداشت، با نتیجه‌ی ۱۱۴ بر ۱۱۰ میزبان خود، هیوستن راکتس را شکست داد. کلی تامپسن در این بازی ۱۶ شوت از ۲۷ اقدام خود را وارد سبد کرد و ۳۸ امتیاز، ۷ ریباند و ۱ بلاک شات به دست آورد. دریماند گرین نیز ۱۰ امتیاز، ۱۱ ریباند، ۱۶ پاس منجر به گل، ۲ توپ ربایی و ۲ بلاک شات کسب کرد و پنجمین تریپل دابل خود در این فصل از رقابت ها را به ثبت رساند. ۱۶ پاس منجر به گل، بیشترین تعداد اسیستی است که این بازیکن در دوران حرفه ای خود به دست آورده است. گلدن استیت علاوه بر کری، فستوس ازیلی، لئوناردو باربوسا و هریسون بارنز را نیز به دلیل مصدومیت همچنان در اختیار ندارد.

یوتا جاز میزبان پرتلند تریل بلیزرس بود که این بازی را با برتری ۱۰۹ بر ۹۶ پایان داد. تری برک از یوتا با کسب ۲۷ امتیاز در این بازی، بیشترین امتیاز دوران حرفه ای خود در لیگ را به دست آورد. این بازیکن ۱ ریباند، ۳ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی نیز ثبت کرد. گوردن هیوارد با ۲۳ امتیاز، ۱۰ ریباند، ۱ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی، دیگر بازیکن شاخص یوتا بود. برای پرتلند نیز سی‌جی مک‌کالوم ۳۲ امتیاز، ۷ ریباند و ۶ پاس منجر به گل به ثبت رساند. این ششمین بازی متوالی بود که دیمینلیلارد از پرتلند به دلیل مصدومیت از دست داد.

نتایج بازی های NBA در آخرین روز سال ۲۰۱۵ را در جدول زیر مشاهده می کنید:
 

ایندیانا پیسرز 116 120 میلواکی باکز
دیترویت پیستونز 115 90 مینسوتا تیمبرولوز
هیوستن راکتس  110 114 گلدن استیت واریورز
نیو اورلینز پیکانز  89 95 لس آنجلس کلیپرز
اکلاهما سیتی تاندر  110 106 فینیکس سانز
یوتا جاز 109 96 پرتلند تریل بلیزرس
کد خبر : ۳۳۴۴۷۵