خبرگزاری کار ایران

توماس هفتر کشته شد؛ ‌

مرگ لیبروی تیم ملی والیبال آلمان در تصادف با قطار / زنده شدن خاطره انکه

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۸۰۷

لیبروی ۲۱ ساله تیم ملی والیبال جوانان آلمان و باشگاه میتلدوشلند، بعدازظهر دیروز پس از تمرین با هم‌تیمی‌هایش در شهر لونا و در مسیر بازگشت به خانه در برخورد با قطار لونا – وروکه لورد کشته شد.

بازیکن تیم ملی والیبال آلمان دیروز در راه بازگشت از تمرین به منزلش و پس از تصادف با قطار درگذشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، توماس هفتر لیبروی ۲۱ ساله تیم ملی والیبال جوانان آلمان و باشگاه میتلدوشلند، بعدازظهر دیروز پس از تمرین با هم‌تیمی‌هایش در شهر لونا و در مسیر بازگشت به خانه در برخورد با قطار لونا – وروکه لورد کشته شد. به نظر می‌رسد هفتر برای کوتاه کردن مسیر بازگشتش این راه را برگزیده است.

این حادثه، خاطره درگذشت روبرت انکه، درواز‌ه‌بان‌ فقید تیم ملی آلمان را زنده می‌کند. انکه ۳۲ ساله که از افسردگی شدید رنج می‌برد سه‌شنبه ۱۰ نوامبر ۲۰۰۹ در منطقه نویشات هانوفر، خودرا زیر قطاری انداخت که ۱۶۰ کیلومتر درثانیه سرعت داشت و در دم جان سپرد.

ظاهراً درگذشت هفتر، خودکشی نبوده و پلیس آلمان هم چنین چیزی را در گزارش مرگ این لیبروی جوان ذکر نکرده است.

توماس هفتر سال ۲۰۱۳ به تیم ملی بزرگسالان آلمان هم دعوت شد اما هیچ بازی ملی‌ای در کارنام او ثبت نشده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز