خبرگزاری کار ایران

از سوی فدراسیون بین المللی شنا؛

برنامه رویدادهای جهانی شنا در سال ۲۰۱۵ اعلام شد / شنا از مسکو استارت می زند

asdasd
کد خبر : ۲۴۲۰۰۲

چند روز بعد از جام جهانی ورزش‌های آبی در کازان روسیه، مسابقات جهانی شنا از شهر مسکو استارت می‌خورد. این بازی‌ها در هشت کشور مختلف و در سه دسته برگزار خواهد شد.

فدراسیون بین‌المللی شنا برنامه خود را برای مسابقات جهانی شنا ۲۰۱۵ اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، چند روز بعد از جام جهانی ورزش‌های آبی در کازان روسیه، مسابقات جهانی شنا از شهر مسکو استارت می‌خورد. این بازی‌ها در ۸ کشور مختلف و در ۳ دسته برگزار خواهد شد. ابتدا بازی‌ها در روزهای یازدهم و دوازدهم آگوست در مسکو برگزار می شود.

بعد از آن شناگران حاضر در این مسابقات برای ادامه به شهر پاریس فرانسه سفر خواهند کرد و در روزهای ۱۵ و ۱۶ آگوست با یکدیگر به رقابت می پردازند.

مسابقات گروه دوم در هنگ کنگ و روزهای ۲۵ و ۲۶ سپتامبر آغاز می‌شود و بعد از آن در روزهای ۲۹ و ۳۰ سپتامبر شناگران در پکن مسابقه خواهند داد. در روزهای سوم و چهارم اکتبر نیز آنها در سنگاپور به مصاف یکدیگر می‌روند.

مسابقات گروه سوم در روزهای ۲۸ و ۲۹ اکتبر در توکیو آغاز می‌شوند و بعد از آن شناگران در روزهای دوم و سوم نوامبر در دوحه قطر با هم مسابقه می‌دهند و در ششم و هفتم نوامبر به دوبی خواهند رفت.

در مسابقات جام جهانی سال گذشته کاتینکا هوسز و از مجارستان و چادلوکلوز از آفریقای جنوبی به ترتیب در مسابقات زنان و مردان قهرمان شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز