خبرگزاری کار ایران

با رأی انجمن‌بین‌المللی ورزشی‌نویسان؛

نویر و ویلیامز برترین ورزشکاران سال ۲۰۱۴

asdasd
کد خبر : ۲۳۹۴۵۳

در بخش امکانات رسانه‌ای هم جام جهانی برزیل، المپیک‌زمستانی سوچی و مسابقات تنیس ویمبلدون به ترتیب در رده‌های اول تا سوم قرار گرفتند.

انجمن بین‌المللی ورزشی‌نویسان در پایان سال ۲۰۱۴ اقدام به رأی‌گیری از اعضا خود برای انتخاب ورزشکاران برتر سال کرد و بر این اساس نویر و ویلیامز به عنوان برترین ورزشکاران و تیم ملی فوتبال آلمان به عنوان برترین تیم ورزشی سال معرفی شدند.

به گزارش ایلنا، براساس رأی‌گیری انجمن بین‌المللی ورزشی‌نویسان، مانوئل نویر دروازه بان تیم ملی فوتبال آلمان و سرنا ویلیامز ورزشکار تنیس بانوان به عنوان بهترین ورزشکاران سال ۲۰۱۴ معرفی شدند. در این رأی‌گیری روزنامه‌نگارانی از ۹۱ کشور دنیا از جمله ایران شرکت داشتند.

مانوئل نویر که همراه با این تیم قهرمان جام جهانی فوتبال ۲۰۱۴ شد، در فصل قبل لیگ بوندس‌لیگا و کاپ آلمان هم به همراه تیم بایرن‌مونیخ به قهرمانی رسید. این سنگربان که یکی از نامزدهای عنوان بهترین‌بازیکن سال ۲۰۱۴ فوتبال نیز هست در مجموع با ۶۰۱ رأی بهترین ورزشکار سال از نگاه ایپز شد. ۳ نفر اول برترین ورزشکاران مرد سال دنیا به این شرح هستند:

۱ - مانوئل نویر با ۶۰۱ رأی
۲ - راجر فدرر با ۵۳۷ رأی
۳ - کریس رونالدو با ۵۱۸ رأی

سرنا ویلیامز تنیسور آمریکایی هم در بخش زنان با ۷ عنوان قهرمانی که در سال ۲۰۱۴ به دست آورد، پیشتاز است. ۳ نفر اول برترین ورزشکاران زن سال دنیا به شرح زیر هستند:

۱ - سرنا ویلیامز با ۸۴۳ رأی
۲ - داریا دومراچوا با ۴۸۳ رأی
۳ - ماریت یورگن با ۴۷۳ رأی

در بخش بهترین تیم‌های‌ورزشی سال هم تیم‌های فوتبال همچنان سهم بیشتری را به خود اختصاص دادند و تیم ملی آلمان با کسب بالاترین رأی به عنوان بهترین تیم ورزشی سال انتخاب شد. ۳ تیم برتر سال نیز به شرح زیر هستند:

۱ - تیم ملی فوتبال آلمان با ۱۵۶۲ رأی
۲ - تیم فوتبال رئال مادرید با ۴۸۹ رأی
۳ - تیم ملی تنیس سوئیس

همچنین در بخش امکانات رسانه‌ای هم جام جهانی برزیل، المپیک‌زمستانی سوچی و مسابقات تنیس ویمبلدون به ترتیب در رده‌های اول تا سوم قرار گرفتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز