خبرگزاری کار ایران

ناکامی کارلتو در سال جدید؛

شکست رئال مادرید مقابل والنسیا / امیدواری بارسا و آتلتیکو به صدرنشینی

asdasd
کد خبر : ۲۳۹۱۸۷

کارلتو که نمی‌خواست، رئال سال ۲۰۱۵ را در لالیگا با شکست آغاز کند، ‌ چیچاریتو را جانشین بنزما کرد تا تیمش عملاً با ۴ مهاجم به سمت دروازه حریف حمله ور شود اما دفاع منظم والنسیا اجازه گلزنی را به مهاجمان رئال نداد.

دیدار تیم‌های والنسیا و رئال مادرید از هفته هفدهم رقابت‌های لیگ فوتبال(لالیگا) در ورزشگاه مستایا با نتیجه ۲ بر یک به سود میزبان تمام شد تا کارلو آنچلوتی و شاگردانش، لالیگای سال ۲۰۱۵ را با شکست آغاز کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ‌ این دیدار با برتری نسبی رئالی‌ها آغاز شد و تنها ۱۴ دقیقه پس از سوت آغاز بازی، توپ ارسالی روی دروازه والنسیا به دست یکی از مدافعان این تیم برخورد کرد که داور بلافاصله در سوت خود دمید و نقطه پنالتی را نشان داد. رونالدو طبق معمول پشت این ضربه ایستاد و توپ را خلاف جهت حرکت دیه‌گو آلوز به گل نخست مادریدی‌ها تبدیل کرد.

بعد از این گل بازیکنان والنسیا بازی محتاطانه را رها کردند و دروازه رئال و کاسیا را تا پایان نیمه نخست در چند نوبت تهدید کردند. بهترین فرصت برای زدن گل تساوی، دقیقه ۴۴ برای میزبان بوجود آمد. شوت محکم آندره گومز را کاسیاس ابتدا به صورت ناقص دفع کرد اما مهاجمان میزبان نتوانستند دروازه او را بگشایند.

والنسیا نیمه دوم را هم هجومی آغاز کرد و دقیقه ۵۲ شوت واراخان در شلوغی محوطه جریمه رئال به په په خورد تا تغییر جهت بده و از بالای کاسیاس درون دروازه صدرنشین لالیگا بغلتد. پس از این گل رئال مادرید برای زدن گل‌های برتری به زمین حریف آمد اما والنسیایی‌ها با یارگیری من تو من رونالدو را از کار انداخته بودند و حرکت‌های انفرادی و استارت‌های ناگهانی بیل هم برای شاگردان آنچلوتی کارساز نبود.

دقیقه ۶۵ والنسیا صاحب یک ضربه کرنر از جناح چپ دروازه رئال شد. اوتامندی با یک پرواز تماشایی بالاتر از سرخیو راموس، توپ را با ضربه سر به تاق دروازه کاسیاس که شیرجه بلند و بیهوده‌ای هم رفته بود فرستاد.

کارلتو که نمی‌خواست، رئال سال ۲۰۱۵ را در لالیگا با شکست آغاز کند، ‌ چیچاریتو را جانشین بنزما کرد تا تیمش عملاً با ۴ مهاجم به سمت دروازه حریف حمله ور شود اما دفاع منظم والنسیا اجازه گلزنی را به مهاجمان رئال نداد تا آنچلوتی و شاگردانش پس از شکست سنگین چند روز پیش مقابل میلان، این بار با شکست در لالیگاع بارسلونا و آتلتیکو مادرید را به صدرنشینی امیدوار کنند.

در ادامه هفته هفدهم لالیگای اسپانیا، ‌ رایو وایکانو ۲ بر یک در زمین ختافه به برتری دست یافت و دیدار تیم‌های بارسلونا و سوسیه‌داد از ساعت ۲۳:۳۰ امشب آغاز می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز