خبرگزاری کار ایران

برای شرکت در جام کنفدراسیون آسیا؛

تیم ملی ب والیبال ایران راهی قزاقستان شد / مصاف با چین، استرالیا و تایلند در مقدماتی

asdasd
کد خبر : ۱۹۴۳۸۱

مسابقات والیبال جام کنفدراسیون آسیا از روز دوشنبه ۲۷ مرداد ماه به مدت هفت روز در شهر آلماتی قزاقستان پیگیری خواهد شد و تیم ملی والیبال ب ایران بامداد امروز عازم آلماتی شد.

تیم ملی ب والیبال ایران بامداد سه شنبه برای حضور در چهارمین دوره مسابقات جام کنفدراسیون والیبال آسیا راهی قزاقستان شد.

به گزارش ایلنا، چهارمین دوره مسابقات والیبال جام کنفدراسیون آسیا از روز دوشنبه ۲۷ مرداد ماه به مدت هفت روز در شهر آلماتی قزاقستان پیگیری خواهد شد و تیم ملی والیبال ب ایران بامداد امروز تهران را به مقصد آلماتی ترک کرد.

ملی پوشان والیبال ایران ساعت ۴ و ۳۰ دقیقه بامداد از طریق فرودگاه امام خمینی(ره) راهی آلماتی شدند تا ادامه تمرینات آماده سازی خود را در این کشور ادامه دهند و از ۲۷ مردادماه نیز به مصاف حریفان خود بروند.

چهارمین دوره مسابقات والیبال جام کنفدراسیون آسیا با حضور هشت تیم برتر قاره کهن برگزار خواهد شد که در دور مقدماتی تیم های قزاقستان(میزبان)، ژاپن، کره جنوبی و هند در گروه اول و تیم های چین(قهرمان دوره قبل)، ایران، استرالیا و تایلند در گروه دوم با یکدیگر رقابت می کنند.

محمدطاهر وادی، فرهاد سال افزون، محمدرضا حسینی پویا، رحمان داوودی، سعید شیرود قربانی، حامد تاروردی، رضا صفایی، آرمین رنجبر، علیرضا جدیدی، مصطفی شریفات، سجاد دهنوی و علی حسین بازیکنان اعزامی ایران به این رقابت ها هستند.

محمد حسین حسینی فرد به عنوان سرپرست، پیمان اکبری(سرمربی)، رضا ابراهیمی و کیوان مجردی(مربی)، علی محمدی فرد(فیزیوتراپ)، هانی فرخی(آنالیزور) و مسعود محمدی یزنی به عنوان ماساژور تیم ملی ب والیبال را در این رقابت ها همراهی خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز