خبرگزاری کار ایران

همه چیز در مورد بازی‌های نانجینگ؛

مراسم افتتاحیه ساده نانجینگ با حضور ۳۷۰۰ ورزشکار

asdasd
کد خبر : ۱۹۱۵۶۴

مسئولان برگزاری بازی‌ها خبر داده‌اند که " منتظر مراسمی عظیم برای افتتاحیه نباشید چون برای پایین نگه داشتن هزینه‌ها این مراسم ساده خواهد بود. "

حدود دوهفته تا آغاز بازی‌های المپیک جوانان در نانجینگ باقی‌مانده و خبرها حاکی از سادگی مراسم افتتاحیه، حضور بیش از ۳۷۰۰ ورزشکار و تغییرات نحوه برگزاری مسابقات برای هماهنگی بیشتر با روحیه جوانان است.

به گزارش ایلنا، مشعل بازی‌های المپیک جوانان روز ۱۶ آگوست یعنی دقیقا ۲ هفته دیگر در شهر نانجینگ به طور رسمی روشن می‌شود و پس از آن مراسمی با نشانه‌هایی از تاریخ نانجینگ به عنوان افتتاحیه مسابقات برگزار می‌شود، اما مسئولان برگزاری بازی‌ها خبر داده‌اند که " منتظر مراسمی عظیم برای افتتاحیه نباشید چون برای پایین نگه داشتن هزینه‌ها این مراسم ساده خواهد بود. "

در حالیکه در مراسم افتتاحیه المپیک ۲۰۰۸ پکن حدود ۱۴ هزار نفر شرکت داشتند در نانجینگ کمتر از یک سوم این نفرات، مراسم افتتاحیه را برگزار می‌کنند. همچنین در مقابل ۴ ساعت مراسم افتتاحیه بازی‌های ۲۰۰۸، افتتاحیه بازی‌های نانجینگ تنها ۹۰ دقیقه به طول می انجامد.

بیش از ۳۷۰۰ شرکت کننده
براساس اعلام کمیته برگزاری بازی های نانجینگ نام ۳۷۸۷ ورزشکار از ۲۰۴ کشور مختلف تا روز ۱۸ جولای پایان مهلت اعلام اسامی برای حضور در بازی های المپیک جوانان ۲۰۱۴ ثبت شد. کشور چین با ۱۲۳ ورزشکار بزرگترین کاروان ورزشی را در افتتاحیه بازی ها خواهد داشت.

۲۰ هزار داوطلب در نانجینگ
بیش از ۲۰ هزار داوطلب برای کمک به برگزاری بازی های المپیک جوانان آماده به کار هستند. این داوطلبان در اعلام اطلاعات عمومی در ورزشگاه ها، اعلام نتایج و معرفی ورزشکاران مشارکت دارند.

تنوع غذایی برای شرکت کنندگان
۲۵ هتل برای میزبانی از کاروان های ورزشی اعزامی به نانجینگ آماده شده اند که در این هتل ها با توجه به تنوع فرهنگی تیم های شرکت کننده از ۲۰۴ کشور، شرایطی فراهم شده است تا غذاهایی براساس ذائقه تمام شرکت کنندگان تهیه شود.

افزایش امنیت در هتل‌ها و استادیوم‌ها
تمام هتل های میزبان شرایط امنیتی خاصی را در زمان برگزاری بازی ها در نظر گرفته و دوره های آموزشی برای کارکنان خود برگزار کرده اند. همچنین تمام نفراتی که وارد استادیوم های محل برگزاری مسابقات می شوند، باید از گیت های خاص امنیتی عبور کنند.

تست حمل و نقل در نانجینگ
مسئولان کمیته برگزاری بازی‌ها روز گذشته شرایط حمل و نقل نانجینگ را مورد آزمایش قرار دادند تا در جریان بازی‌ها مشکلی از این جهت پیش نیاید. بیش از ۵۰۰ وسیله نقلیه آماده جا به جایی ورزشکاران و همراهان از هتل‌ها به محل برگزاری و همچنین داخل دهکده هستند.

مجسمه ۱۰ متری " له‌له "
مسئولان شهر نانجینگ در آستانه شروع بازی‌های جوانان، مجسمه‌ای به ارتفاع ۱۰ متر با استفاده از ۵ نوع گیاه در جنوب شهر نانجینگ به نمایش گذاشتند. نانجینگ له‌له نماد رسمی دومین دوره بازی‌های المپیک جوانان است که از دو هفته دیگر به مدت ۱۲ روز در چین آغاز می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز