خبرگزاری کار ایران

رسانه‌ملی با قصد قبلی برنامه را روی آنتن برد؟

گل‌محمدی: صدا و سیما به بوکس خیانت کرد، نه خدمت!

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۸۶۴

اگر صدا و سیما واقعا می‌خواهد برای بوکس کاری انجام دهد و دلسوز آن است، مسابقات این ورزش را پخش کند.

سرمربی تیم بوکس پیوند ساپکو گفت: رسانه ملی اگر ادعای خدمت کردن به ورزش بوکس را دارد، بهتر است مسابقات این رشته را پخش کند نه اینکه در برنامه‌ای یک‌طرفه، در واقع به بوکس خیانت کند.

عیسی گل‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در واکنش به پخش دو برنامه انتقادی از شبکه ۲ سیما درخصوص مسائل و مشکلات بوکس خاطرنشان کرد: آن شب رسانه ملی به بوکس نه خدمت بلکه خیانت کرد و همه چیز این ورزش را زیر سوال برد. اگر صدا و سیما واقعا می‌خواهد برای بوکس کاری انجام دهد و دلسوز آن است، مسابقات این ورزش را پخش کند.

موفق ترین مربی لیگ بوکس در مورد مدیریت احمد ناطق نوری بر فدراسیون بوکس افزود: ما در بوکس آدم‌هایی را داریم که شاید بتوانند فدراسیون را اداره کنند، اما یادمان باشد ناطق بعد از انقلاب، فدراسیون تعطیل شده بوکس را بازگشایی کرد و به همین دلیل صدا و سیما نمی‌بایست وی را تخریب کند.

گل‌محمدی با بیان اینکه خلیفه‌کشی کار درستی نیست، ادامه داد: در بوکس مدیران خوبی داریم که توانایی اداره فدراسیون را دارند، اما ناطق بهترین است. با این حال معتقدم وی باید از نیروهای جوان در کنار خود استفاده کند.

مربی جوان بوکس کشور این‌گونه کارها را پیش‌بینی شده عنوان کرد و اظهار داشت: رسانه ملی با قصد قبلی این برنامه را به روی آنتن برد. به نظرم این کار بیشتر شبیه توطئه علیه ناطق بود تا دلسوزی برای بوکس.

وی در ادامه درخصوص نظرخواهی صدا و سیما از برخی کارشناسان در این برنامه تلویزیونی گفت: اینها اولا اینکه چند سال است از بوکس دور هستند و شرایط این ورزش و مشکلاتش را نمی‌دانند؛ ثانیا، آقایان که ادعای کارشناسی دارند و ژست منتقد را به خود می‌گیرند تا به حال کدام بوکسور را به تیم ملی معرفی کرده‌اند؟

سرمربی تیم بوکس پیوند ساپکو تصریح کرد: من ارتباط خوبی با نایب رئیس فدراسیون ندارم، اما به نظرم ناطق پدر بوکس ایران است و مقصودی پیر بوکس ایران.

وی همچنین در مورد صحبت‌های مهدی طلوتی عضو سابق تیم ملی بر علیه رئیس فدراسیون افزود: زمانی که من می‌خواستم تیم پیوند را به مسابقات آذربایجان اعزام کنم، ناطق به من سفارش کرد طلوتی را همراه تیم ببرم چون هنوز سفر برون‌مرزی نداشته؛ بنابراین درست نیست با این صحبت‌ها دیگران را خراب کنیم.

کاندیدای فدراسیون بوکس در پایان در این باره یادآور شد: بنده با این حرف‌ها قصد جانبداری از هیچ‌کس را ندارم و مطمئن باشید از انتخابات کناره‌گیری نخواهم کرد، اما من کار نادرست را محکوم می‌کنم و باز هم می‌گویم رسانه ملی به بوکس خیانت کرد نه خدمت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز