خبرگزاری کار ایران

گیوه: هند و بنگلادش حریفان اصلی ایران هستند

کاپیتان تیم ملی والیبال بانوان گفت: تیم های هند و بنگلادش حریفان اصلی ایران در مرحله نخست مسابقات انتخابی جهان هستند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، زینب گیوه گفت: تمرینات برای شرکت در مسابقات انتخابی جهان در منطقه آسیای مرکزی که قرار هست به میزبانی هند برگزار شود، خوب و قابل قبول است اما فرصت زیادی نداریم و مدت تمرینات کم است.
وی تصریح کرد: یک ساعت و نیم تمرین در هر جلسه به نطر من کم است و نیاز به ساعت تمرینی بیشتری داریم.
کاپیتان تیم ملی والیبال بانوان گفت : هر چه به زمان مسابقه نزدیک میشویم بایستی زمان تمرینات نیز بیشتر شود که امیدواریم این اتفاق بیافتد چون قبلا حدودا ۲ ساعت و نیم تمرین داشتیم.
گیوه گفت: حریف سرسخت ایران در این دوره از رقابت‌ها تیم هند است چون یکی از مدعیان صعود به مرحله‌ بعد هست و بعد از آن کشور بنگلادش که امیدوارم دست پر برگردیم و با قهرمانی در این گروه به دور بعد صعود کنیم.
مسابقات والیبال زنان انتخابی قاره آسیا در دو مرحله برگزار می‌شود که در مرحله نخست، رقابت‌ها در پنج گروه پیگیری می شود و تیم‌های قهرمان این پنج گروه به همراه پنج تیم برتر قاره آسیا در مرحله نهایی در دو گروه به مصاف یکدیگر می‌روند.
در مرحله نخست و در گروه آسیای مرکزی چهار تیم هند، مالدیو، ایران و بنگلادش از 26 آذرماه در کشور هند به مصاف یکدیگر می روند تا قهرمان این رقابت ها به مرحله دوم رقابت‌های انتخابی آسیا صعود کند.
تیم ملی والیبال زنان ایران تمرینات خود را برای حضور شایسته در این رقابت‌ها از روز شنبه هفته جاری با 15 بازیکن آغاز کرده است.

کد خبر : ۴۳۵۱۹۰