خبرگزاری کار ایران

گزارش کنفدراسیون والیبال آسیا در مورد تیم ملی بانوان ایران

کنفدراسیون والیبال آسیا در گزارشی به حضور تیم ملی والیبال بانوان ایران با نام بانک سرمایه در جام باشگاه‌های آسیا پرداخت.

به گزارش ایلنا، تیم ملی والیبال بانوان ایران برای آمادگی بیشتر جهت حضور در رقابت‌های جام کنفدراسیون‌های با نام بانک سرمایه در جام باشگاه‌های آسیا نیز شرکت می‌کند.

کنفدراسیون والیبال آسیا در گزارشی درباره حضور تیم ملی بانوان ایران در این رقابت‌ها پرداخت.

در این گزارش آمده است:

تیم ملی والیبال بانوان ایران با نام بانک سرمایه و با سرمربی‌گری مایدا چیچیچ اسلوونیایی در جام باشگاه‌های آسیا شرکت می‌ کند.

ایران در هشت دوره این رقابت ها حاضر بوده است و در این دوره هم تیم ملی ایران در این مسابقه‌ها شرکت می‌کند که همه چیز با حضور چیچیچ روی نیمکت برای ایران مثبت به نظر می‌رسد.

این اولین تجربه رسمی مربی‌گری این مربی اسلوونیایی با ایران است و به نظر می‌رسد او می‌تواند تجارب خود را به ایران انتقال دهد و در پایان بتواند جایگاه بهتری را نسبت به دوره های گذشته نصیب ایرانی‌ها کند.

این مربی باور دارد که بازیکنانش در تیم ملی والیبال ایران می‌توانند موفق باشند و پیشرفت کند.

چیچیچ گفت: در ایران تیم‌های ملی و باشگاهی مردان و زنان داریم و همه تلاش می‌کنند که بهترین نتیجه را کسب کنند. از رییس فدراسیون والیبال ایران سپاسگزارم که این فرصت را دراختیار من قرار داد که بتوانم در ایران فعالیت کنم.

تیم بانک سرمایه در رقابت های جام باشگاه های آسیا با نمایندگان کره شمالی و تایلند هم‌گروه هستند و در اولین بازی خود نیز شنبه به مصاف کره شمالی می‌روند.

 

کد خبر : ۴۰۷۳۰۶