خبرگزاری کار ایران

مایدا چیچیچ: به بازیکنان و اعضای تیمم ایمان دارم

سرمربی تیم ملی والیبال بانوان ایران گفت: با وجود اینکه حریفان سرسختی پیش روی ما هستند اما من به بازیکنان و اعضای تیمم ایمان دارم.

به گزارش ایلنا، مایدا چیچیچ در آخرین تمرین تیم ملی والیبال بانوان پیش از حضور در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا و AVC کاپ زنان، در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: 9 مرحله از اردوهای تیم ملی بانوان سپری شده است و من عملکرد کلی ملی‌پوشان را در این اردوها مثبت ارزیابی می‌کنم. در واقع روند تمرینی خوبی را شاهد بودیم.

وی ادامه داد: 3 ماه و 18 روز برای اعمال تغییرات عمده زمان کوتاهی محسوب می‌شود، اما با عملکردی که بازیکنان من در تیم داشتند، پاسخ مثبتی از آن ها دریافت کرده‌ام ومعتقدم شرایط خوبی دارند.

مایدا با اشاره به وضعیت بازیکنان حاضر در اردوی تیم ملی والیبال زنان، گفت: در ابتدای تمرینات بازیکنان بیشتری در اردو حضور داشتند اما من در نهایت مجبور بودم 14 نفر را انتخاب کنم. آخرین انتخاب من زمانی صورت گرفت که در اردوی اسلوونی حضور داشتیم.

وی به مصدومیت شبنم علیخانی در اسلوونی اشاره کرده و گفت: پاسور اول ما در اردوی اسلوونی از ناحیه زانو با مشکل مواجه بود. با این حال به کمک فیزیوتراپیست تیم توانست به وضعیت مطلوب خود برگردد و در حال حاضر مشکل خاصی ندارد.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران درباره تورنمنت پیش رو گفت: حریفان سرسختی در مسابقات AVC کاپ پیش رو خواهیم داشت. همانطور که می‌دانید تیم ملی چین قهرمان المپیک شده است و تیم‌هایی نظیر ژاپن و تایلند هم قدرتمند هستند. با این حال من به تیمم ایمان دارم و معتقدم آن‌ها بهترین نمایش خود را در ویتنام ارائه خواهند داد.

مایدا درباره حضور دستیاران جوان در کادر فنی تیم ملی بانوان، اظهار داشت: من فکر می‌کنم این مربیان بی تجربه نیستند و زمانی پیراهن تیم ملی را به تن می‌کردند و تجربیات خوبی از وضعیت والیبال بانوان دارند. حضور چند مربی خوب در کنار من قطعا می‌تواند به وضعیت تیم کمک کند و حضور این مربیان بدون شک موثر است.

 

کد خبر : ۴۰۶۱۶۵