خبرگزاری کار ایران

سولماز عباسی در گفت‌وگو با ایلنا:

نمی‌توان از جاور انتظار بیشتری داشت

asdasd
کد خبر : ۳۹۸۹۶۸

عباسی می‌گوید: جاور تمام قدرت خود را برای نتیجه گرفتن در رقابت‌های المپیک به کار برد.

سولماز عباسی، بانوی المپیکی ایران در رقابت‌های روئینگ المپیک لندن در خصوص نتایج به دست آمده توسط مهسا جاور به خبرنگار ورزشی ایلنا می‌گوید: جاور تمام قدرت خود را برای نتیجه گرفتن در رقابت‌های المپیک به کار برد ولی متاسفانه نتوانست به فینال صعود کند. شرایط پارو زدن در المپیک بسیار سخت و دشوار است. در المپیک بهترین ورزشکاران حضور دارند و جو سنگینی بر فضای مسابقات حاکم است.

او ادامه می‌دهد: نمی‌توانیم از مهسا جاور بیش از اینها انتظار داشته باشیم. زیرا او با قایقرانی رقابت کرد که سال‌ها است در رقابت‌های مختلف تجربیات بسیاری کسب کرده‌اند. باید توجه داشت که ایران در رشته روئینگ در ابتدای راه قرار دارد ولی کشورهای دیگر مدال‌های مختلفی در ویترین خود دارند که ایران با آنها قابل مقایسه نیست. در هر صورت مهسا جاور تجربه خوبی از این رقابت‌ها کسب کرد که در آینده به کمک او خواهد آمد.

عباسی به ادامه رقابت‌های جاور اشاره می‌کند و می‌گوید: جاور امروز برای تعیین جایگاهش در  رنکینگ المپیک در نیمه نهایی E و F پارو خواهد زد. با توجه به سطح شرکت کنندگان در این مرحله جاور می‌تواند نتیجه خوبی کسب کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز