خبرگزاری کار ایران

حضور رئیس فدراسیون فوتبال در تمرینات تیم ملی فوتسال بانوان

رئیس فدراسیون فوتبال به همراه نایب رئیس امور بانوان و رئیس آکادمی ملی فوتبال در تمرینات تیم ملی فوتسال بانوان حاضر شدند.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون، مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال، دکتر الهه عرب عامری، نایب رئیس فدراسیون فوتبال در امور بانوان و دکتر محمدحسین  علیزاده، رئیس آکادمی ملی فوتبال پیش از ظهر امروز در سالن بدنسازی آکادمی ملی فوتبال حضور یافته و دقایقی را با ملی پوشان تیم ملی فوتسال بانوان به گفت‌و‌گو پرداختند.

 

 در این دیدار کوتاه رئیس فدراسیون فوتبال از بازیکنان خواست تا تلاش و تمرینات مستمر خود را برای حفظ عنوان قهرمانی و موفقیت‌های بیش از پیش به کار بگیرند و اعلام کرد که فدراسیون فوتبال از هیچ حمایتی برای موفقیت فوتسال بانوان دریغ نخواهد کرد.

 

 ضمن اینکه بازیکنان از رئیس فدراسیون فوتبال خواستار حمایتهای بیش از پیش از تیم ملی شدند تا بتوانند در دیدارهای پیش رو با کسب بهترین نتایج، پاسخگوی ماه‌ها تلاش در اردو و زحمات فدراسیون فوتبال و کمیته بانوان باشند.

 














به گزارش سایت رسمی فدراسیون، مهدی تاج-رئیس فدراسیون، دکتر الهه عرب عامری-نایب رئیس فدراسیون فوتبال در امور بانوان و دکتر محمدحسین  علیزاده-رئیس آکادمی ملی فوتبال پیش از ظهر امروز در سالن بدنسازی آکادمی ملی فوتبال حضور یافته و دقایقی را با ملی پوشان تیم ملی فوتسال بانوان به گفتگو پرداختند.
در این دیدار کوتاه رئیس فدراسیون فوتبال از بازیکنان خواست تا تلاش و تمرینات مستمر خود را برای حفظ عنوان قهرمانی و موفقیتهای بیش از پیش به کار بگیرند و اعلام کرد که فدراسیون فوتبال از هیچ حمایتی برای موفقیت فوتسال بانوان دریغ نخواهد کرد.
ضمن اینکه بازیکنان از رئیس فدراسیون فوتبال خواستار حمایتهای بیش از پیش از تیم ملی شدند تا بتوانند در دیدارهای پیش رو با کسب بهترین نتایج، پاسخگوی ماهها تلاش در اردو و زحمات فدراسیون فوتبال و کمیته بانوان باشند.

 














 
 
 
کد خبر : ۳۹۷۹۲۳