خبرگزاری کار ایران

هاشمی: در دور برگشت صدرنشین می شویم

لیگ برتر والیبال بانوان از نگاه سرمربیان

سرمربی تیم والیبال دانشگاه آزاد گفت: همانند سال گذشته در دور برگشت صدرنشین این رقابت ها می شویم و با قهرمانی به کار خود پایان خواهیم داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، دور رفت چهاردهمین دوره لیگ برتر والیبال بانوان یادواره 200 شهید والیبالیست که از پنجم آذرماه آغاز شده بود، پنج شنبه 17 دیماه به پایان رسید.

سرمربی تیم والیبال دانشگاه آزاد که در پایان دور رفت این رقابت ها در رتبه سوم قرار گرفت، گفت: چهار تیم برتر لیگ برتر بانوان تقریبا در شرایط یکسانی قرار داشتند. سطح کیفی دور رفت لیگ برتر مناسب بود و اگر تعداد تیم ها افزایش می یافت، قطعا شرایط بهتری ایجاد می شد.

مریم هاشمی با بیان اینکه در نیم فصل اگر باشگاه موافقت کند، دو بازیکن جدید جذب خواهیم کرد، گفت: گاز تهران و ذوب آهن از حریفان اصلی دانشگاه آزاد هستند و برای دور برگشت باید برای مبارزه با آنان برنامه ریزی بهتری داشته باشیم. البته تیم گاز بازیکنان باتجربه ای در اختیار دارد و این موضوع کار را سخت می کند.

وی تاکید کرد: در دور برگشت حساسیت مسابقات افزایش می یابد و تیم هایی موفق خواهند بود که بازیکنان باهوش داشته باشند و از توپ ها و فرصت ها بهتر استفاده کنند.

سرمربی تیم والیبال بانوان برق جدید فارس نیز درباره دور رفت لیگ برتر بانوان گفت: تیم های شرکت کننده در دور رفت در دو گروه بودند یک گروه مانند گاز، ذوب آهن و دانشگاه آزاد قدرتمند و با مهره های فراوان ملی پوش و گروه دیگر تیم هایی که تجربه زیادی در والیبال بانوان نداشتند و از بازیکنان ملی پوش نیز بهره نمی بردند.

طاهره بهرام زاده درباره تیم برق جدید فارس نیز گفت: تیم ما از بازیکنان بومی و ملی پوش بهره می برد و در پایان دور رفت نیز در جایگاه چهارم قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در نیم فصل تلاش می کنیم یک یا دو بازیکن جدید جذب کنیم، گفت: به حداقل رتبه سوم در پایان لیگ می اندیشیم و برای رسیدن به آن باید تلاش بیشتری نسبت به دور رفت داشته باشیم.

سرمربی تیم والیبال برق جدید فارس تاکید کرد: تنها مشکل نماینده فارس برنامه ریزی نامناسب سازمان لیگ است به گونه ای که در دور رفت تنها یک دیدار بیرون از خانه داشتیم و در دور برگشت که حساسیت مسابقات نیز بیشتر می شود، تنها یک بازی خانگی داریم و در پنج مسابقه دیگر میهمان هستیم که رفت و آمدهای متوالی توان تیم را می گیرد.

وی اضافه کرد: البته قبل از شروع لیگ نیز نسبت به این برنامه اعتراض کردیم اما گفتند چاره ای نیست و باید اینگونه برگزار شود.

کد خبر : ۳۳۷۴۸۱