خبرگزاری کار ایران

چرا کرانچار از دستیار ایرانی فراری است؟

asdasd
کد خبر : ۵۶۸۷۲۴

سرمربی سپاهان با وجود در خطر افتادن جایگاهش در این تیم هم حاضر به پذیرش دستیار ایرانی نیست.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، زلاتکو کرانچار در نیم فصل نخست لیگ هفدهم نتایج ضعیف و دور از انتظاری در سپاهان گرفته و این نتایج چند بار شایعه برکناری و اولتیماتوم مدیریت به وی را مطرح کرده است که هر بار از سوی مدیران باشگاه تکذیب شده است.

یکی از مواردی که در طول نیم فصل نخست محل اختلاف کرانچار با مدیریت باشگاه بوده است، اضافه شدن یک دستیار ایرانی و تقویت کادرفنی بوده است که البته کرانچار هرگز زیر بار این موضوع نرفته و از ابتدای فصل تا کنون حتی با وجود به خطر افتادن جایگاهش در تیم با این اقدام مخالفت کرده است.

ظاهراً دلیل مخالفت کرانچار با این موضوع این است که به او گفته شده در ایران مربیان ایرانی رابطه خوبی با سرمربیان خارجی نداشته و حتی بعضاً دیده شده آنها تلاش به برکناری سرمربی و در دست گرفتن قدرت توسط خودشان داشته‌اند.

در حال حاضر تنها دستیار ایرانی کرانچار محمود کریمی است که رابطه خوبی با وی دارد ولی سرمربی کروات به جز او زیر بار سایر گزینه‌های پیشنهادی باشگاه نرفته است و آخرین تلاش‌ها در مذاکرات تا این لحظه به اضافه شدن دستیار کروات به کادرفنی ختم شده است که احتمالاً به زودی به تیم اضافه می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز