خبرگزاری کار ایران

بدرود مرد بزرگ و بی ادعای هندبال

منوچهر حیدری پس از نیم قرن تلاش برای هندبال چشم از جهان فروبست

asdasd
کد خبر : ۵۶۱۹۱۸

همین اوایل هفته بود که گلایه کردیم از متولیان ورزش و کمیته المپیک که تا دیر نشده سری بزنید به بزرگمردی که نیم قرن خالصانه برای ورزش هر کاری لازم بود کرد. پدرانه روی سر هندبال ایستاد و اصلا کاری به عمر و زید نداشت. او کارش را انجام میداد و حرفش را مردانه می زد.

دکتر شریعتی می گوید: انسان همانگونه از دنیا می رود که زندگی کرده است...

واقعا خیلی زود دیر می شود و چقدر زود دیر شد به قول قیصر امین پور.

همین اوایل هفته بود که در همین خبرگزاری ایلنا و در همین ستون  گلایه کردیم از متولیان ورزش و کمیته المپیک که تا دیر نشده سری بزنید به بزرگمردی که نیم قرن خالصانه برای ورزش هر کاری لازم بود کرد. پدرانه روی سر هندبال ایستاد و اصلا کاری به عمر و زید نداشت. او کارش را انجام میداد و حرفش را مردانه می زد.

روزی که مطلب را می نوشتم براساس اخباری که داشتم میدانستم که استاد منوچهر حیدری حال و روزش اصلا خوب نیست. همه دوستان و اطرافیان هم می دانستند ولی بازهم چشم به رحمت الهی داشتیم تا فرجی حاصل شود اما مشیت الهی براین واقع شد که او از بین ما برود. همه خوبی ها و خاطراتش را بگذارد و برود تا حسرتش را بخوریم. حالا حسرت خنده ها و شوخی ها و جدی بودنهایش در جلسات کمیته انضباتی را باید بخوریم.

ولی به وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک عرض می کنیم که دیگر نیازی نیست بیایید. او راحت شد و رفت و مارا در غم فقدانش تنها گذاشت.

دیگر نیازی نیست بیایید چون منوچهر حیدری امروز پس از مدتی تحمل درد و رنج چشم از جهان فروبست و نام نیکش همواره زنده است.

منوچهر حیدری دقیقا نیم قرن برای هندبال زحمت کشید. واقعا همانند برادر و پدر بر سر خانواده هندبال بود. 

نیازی نیست بگوییم مرد جبهه و جنگ بود و اصلا یکبار هم این را تکرار نکرد.

او از مسابقات جام هویزه خاطراتی زیبا داشت که در اوج جنگ در سبزوار و زمین آسفالت ورزشگاه حقانی برگزار می شد...

بدرود بزرگمرد هندبال ؛ بدرود.

سرویس ورزشی خبرگزاری ایلنا فقدان این مرد زحمت کش عرصه ورزش ( که تا دو سه ماه پیش هنوزهم ریاست کمیته انضباطی فدراسیون هندبال را داشت) را به خانواده اش ؛ به جامعه هندبال و به همه دوستان و یاران و بستگانش تسلیت می گوید. 

روحش شاد و روانش پاک.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز