خبرگزاری کار ایران

درخشش دو فیلم ایرانی در جشنواره فیلم‌های ورزشی میلان

asdasd
کد خبر : ۵۶۱۳۵۹

دو فیلم ایرانی در سی و‌ پنجمین جشنواره جهانی فیلم‌های ورزشی میلان ۲۰۱۷ از سوی هیات داوران جوایز بخش مسابقه را دریافت کردند.

به گزارش ایلنا  “گزارشگر” ساخته محمدرضا خردمندان مدال بلورین و‌ لوح تقدیر بخش فیلم‌های کوتاه و همچنین فیلم نیمه بلند “آریو والیبال” جایزه اول فیلم بخش سینما این رویداد را کسب کرد. 

در مراسم پایانی این رویداد که دوشنبه شب ۲۹ آبان در میلان ایتالیا برگزار شد چهره های مطرحی همچون وزیر فرهنگ و‌ گردشگری ایتالیا،  شهردار میلان، پاول ندود، ماسیمو موراتی و مدیران باشگاه های آث میلان و اینترمیلان حضور داشتند. از ایران نیز سیدمجتبی علوی، دبیر جشنواره فیلم‌های ورزشی ایران ، سیدامیر حسینی، نماینده فدراسیون جهانی Ficts در ایران و احسان شیعه، مدیر شبکه ورزش صداوسیما در مراسم پایانی جوایز برگزیدگان را دریافت کردند.

بر اساس این گزارش، سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم‌های ورزشی میلان از ۱۵ تا ۲۰ نوامبر ۲۰۱۷ برگزار شد و آثار ارسالی از ایران به این دوره جشنواره شامل سه کلیپ، دو انیمیشن، یک برنامه تلویزیونی، پنج مستند کوتاه و نیمه بلند، دو مستند بلند، دو فیلم داستانی بلند و دو فیلم داستانی کوتاه و نیمه بلند بود.

جشنواره بین المللی فیلم های ورزشی ایران، نماینده انحصاری فدراسیون جهانی فیلم های ورزشی (FICTS) است که به عنوان مرحله مقدماتی جشنواره فیلم های ورزشی به شمار می آید و وظیفه انتخاب تولیدات و آثار فیلم سازی ورزشی را برعهده دارد.

یازدهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم های ورزشی ایران با همکاری وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک و پارلمپیک ، وزارت فرهنگ ارشاد اسلامی، وزارت کار و‌ رفاه اجتماعی، شبکه ورزش صداوسیما، شهرداری تهران و دیگر نهادهای مرتبط دی ماه ۱۳۹۶ به دبیری سید مجتبی علوی در تهران برگزار می شود و آثار برتر به جشنواره جهانی فیلم های ورزشی ۲۰۱۸ میلان معرفی خواهند شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز