خبرگزاری کار ایران

مراقب افراد سودجو باشید؛

هشدار رییس کمیته تمرینات معلق ایران به طرفداران این ورزش

asdasd
کد خبر : ۵۲۳۸۸۵

محل ثبت نام برگزاری قانونی این دوره های آموزشی صرفا از طریق هیات ورزش‌های همگانی استان‌های سراسر کشور صورت می‌گیرد.

به گزارش ایلنا، در محیط ورزش های معلق و در فضای مجازی مراقب افراد سود جو باشید. گل آرا خانقاهی، رییس کمیته تمرینات معلق ایران با بیان این مطلب گفت: با توجه به تعداد زیاد علاقمندان به رشته ورزش های معلق( trx ) متاسفانه شاهد هستیم که در دنیای مجازی افرادی سود جو خود را نماینده قانونی یک مرجع خارجی یا داخلی معرفی کرده و به برگزاری دوره‌هایی تحت عنوان مربیگری یا دوره‌های بین المللی چه در داخل کشور و چه در خارج از کشور اقدام می‌کنند و از شرکت کنندگان بابت حضور در این دوره‌ها مبالغ کلانی را هم دریافت می کنند.
وی ادامه داد: مطابق نامه شماره 8/1604/د مورخ23/9/94 و نامه شماره 41/21078/د مورخ 09/12/94 و نامه شماره 81/3166/ص مورخ 18/02/95 وزارت ورزش و جوانان به ادارات کل سراسر کشور برگزارکننده و تنها مرجع صادر کننده قانونی گواهی دوره های آموزشی فوق الذکر انجمن آمادگی جسمانی و ایروبیک فدراسیون ورزشهای همگانی است.
محل ثبت نام برگزاری قانونی این دوره های آموزشی صرفا از طریق هیات ورزش‌های همگانی استان های سراسر کشور صورت می گیرد.
بر این اساس برگزاری هر گونه دوره آموزشی نظیر سمینار کارگاه و مربیگری توسط هر نهادی دولتی یا غیر دولتی و هر گونه ادعاهای تبلیغاتی نظیر حضور نمایندگان جهانی قهرمانان جهان، مدرسین بین الملل و... غیر قانونی و فریبکاری است.
لذا گواهی های صادر شده در این دوره ها غیر مجاز و برای فعالیت در باشگاه‌های کشور و یا هر گونه بهره برداری دیگر فاقد ارزش و اعتبار می باشد.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز