خبرگزاری کار ایران

کاروان وزنه برداری، 24 شهریور به بازی های داخل سالن اعزام می شود

asdasd
کد خبر : ۵۲۱۶۱۶

کاروان وزنه برداری کشورمان 24 شهریورماه به بازی های داخل سالن آسیا در ترکمنستان اعزام می شود.

به گزارش  ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری، پنجمین دوره بازی‌های داخل سالن آسیا از 26 شهریور در ترکمنستان آغاز می‌شود که رشته‌های شرکت‌کننده در 7 گروه به عشق‌آباد اعزام می‌شوند.برهمین اساس مسعود قاسمی سرپرست تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان کشورمان در این خصوص اعلام کرد: کاروان وزنه برداری کشورمان نیز در روز جمعه 24 شهریور به عشق آباد ترکمنستان محل برگزاری این بازی ها اعزام خواهد شد.

علی میری و مسعود چترایی (دسته 85 کیلوگرم)، سهراب مرادی (دسته 94 کیلوگرم)، علی هاشمی و علیرضا سلیمانی (دسته 105 کیلوگرم)، همایون تیموری (دسته 105+کیلوگرم) ملی پوشان اعزامی به ترکمنستان هستند و مجید عسگری (دسته 69 کیلوگرم) و صالح چراغی(دسته 85 کیلوگرم) جزنفرات ذخیره می باشند. 

رقابتهای وزنه برداری این دوره از بازی ها، روز دوشنبه 27 شهریور با پیکار وزنه برداران دسته 56 کیلوگرم آغاز می شود و نخستین نمایندگان تیم ملی بزرگسالان کشورمان جمعه 31 شهریور در دسته 85 کیلوگرم روی تخته خواهند رفت.

رقابتهای وزنه برداری داخل سالن آسیا در عشق آباد با رقابت دسته 105+ کیلوگرم، روز دوشنبه 3مهر ماه خاتمه می یابد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز