خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان در جلسه ستاد ۲۰۲۰:

رقابت 10هزار نفر در نخستین دوره مسابقات منطقه ای آینده سازان ورزش استان تهران

asdasd
کد خبر : ۵۱۶۰۲۰

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان تهران گفت: در نخستین دوره مسابقات منطقه ای آینده سازان ورزش تهران، بیش از 10هزار ورزشکار و عوامل اجرائی شرکت دارند.

 

به گزارش ایلنا ، ابوالفضل ملاجعفری امروز (چهارشنبه) در جلسه ستاد حمایت از ورزشکاران استان تهران در بازیهای آسیایی 2018 جاکارتا و 2020 توکیو که با حضور گل محمدی مدیرکل، معاونان، 14رئیس هیئت ورزشی المپیکی تهران و روسای حوزه و شهرستان های استان تهران، تشکیل شد، افزود: نخستین دوره مسابقات ورزشی در رده سنی نوجوانان دختر و پسر در 50رشته ورزشی از حوزه های شهر تهران (شهرری، شمیرانات، شمال غرب، شمال شرق، جنوب غرب و جنوب شرق)، شرق استان( پردیس، رودهن، فیروزکوه، دماوند و آبعلی)، جنوب شرق(ورامین، پاکدشت، قرچک و پیشوا) و غرب تهران( اسلامشهر، شهریار، رباط کریم، قدس و ملارد) ازنیمه دوم مردادماه آغاز می شود.
 
 
 
وی با بیان اینکه مسابقات ورزشی در 2مرحله به صورت تیمی و انفرادی برگزار خواهد شد، ادامه داد: این مسابقات از نیمه دوم مرداد آغازمی شود و تا پایان شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

به گفته معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، این رویداد ورزشی به صورت مناطق و قهرمان مناطق برگزار می شود.

ملاجعفری با بیان اینکه تمامی تدابیر و شرایط برگزاری این المپیاد در اداره کل ورزش و جوانان استان تهران انجام شده ،گفت: در این مسابقات استعداد های برتر شناسایی و آنها را برای مسابقات کشوری و بین المللی پیش رو آماده خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: یکی از رویکردهای اداره کل ورزش تهران توجه به ورزش همگانی و قهرمانی خواهد بود

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز