خبرگزاری کار ایران

در مراسم استقبال از بانوان معلول کماندار قهرمان جهان

محمدیان : این موفقیت ها زمینه ساز درخشش در بازیهای پاراآسیایی جاکارتاست

asdasd
کد خبر : ۵۱۵۳۰۸

تیم ملی تیر و کمان جانبازان و معلولین ایران با استقبال فریبا محمدیان، معاون وزیر ورزش در امور بانوان به میهن بازگشت.

به گزارش ایلنا ، محمدیان در مراسم استقبال از ملی پوشان پرافتخار کشورمان گفت: قطعا از افتخارات کسب شده توسط همه ی کمانداران خوشحال هستیم اما درخشش بانوان در این رقابت ها شادی مضاعفی برای ما به ارمغان آورد.

 معاون وزیر ورزش در امور بانوان خاطر نشان کرد: موفقیت های بانوان ورزشکار جانباز و معلول ضمن منحصر به فرد و بی نظیر بودن، به پایداری نیز رسیده است. هر ایرانی که خبر موفقیت این ورزشکاران را می شنود دوست دارد در شادی شان شریک باشد و من هم مانند همه ایرانیان به این عزیزان افتخار می کنم و می بالم و خودم را مسئول می دانم. ماموریت من این است که نه تنها در شادی ها بلکه در سختی ها نیز کنار این عزیزان باشم.

وی با اشاره به تعداد مدال های کسب شده توسط بانوان در این مسابقات گفت: تعداد ورزشکاران و تعداد مدال های کسب شده، نشان دهنده بهره وری بی نظیر و عزم و اراده ی راسخ این ورزشکاران دارد.

محمدیان تصریح کرد: از مسئولین فدراسیون، کادر فنی، ورزشکاران و عوامل اجرایی که دست به دست هم دادند و این موفقیت را برای کشورمان به ارمغان آوردند سپاسگزاری می کنم و حضور من در مراسم استقبال از این عزیزان، یک قدردانی کوچک از این همه زحمت بزرگ بود.

وی در پایان گفت: موفقیت های بانوان ورزشکار جانباز و معلول، معنا بخشیدن به آرمان های تمام زنان و دختران کشورمان است که در مسیر زندگی قرار دارند. به ویژه اینکه با ایام ولادت حضرت معصومه (س) مصادف شد و هدیه ی خوبی به دختران سرزمینمان بود.

وی گفت: اینها همه ما را برای کسب نتایج درخشان در بازیهای پاراآسیایی جاکارتا و پارالمپیک توکیو بسیار امیدوار می کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز