خبرگزاری کار ایران

جواد حردانی:

از عملکردم رضایت دارم/ برای درخشش در بازی های پاراآسیایی آماده می شوم

asdasd
کد خبر : ۵۱۱۳۸۵

نایب قهرمان پرتاب وزنه، کلاس F38 در مسابقات جهانی لندن از عملکردش در این مسابقات ابراز رضایت کرد.

به گزارش ایلنا،‌ جواد حردانی، ملی پوش پرافتخار تیم دو و میدانی جانبازان و معلولین در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون پیرامون کسب این نتیجه گفت: مسابقات در سطح بالایی برگزار شد و بهترین های جهان در آن حضور داشتند. بسیاری از حریفان برای من ناشناخته بودند و از آنجا که اولین فردی از کاروان ایران بودم که مسابقه داشتم، استرس و فشار زیادی را تحمل کردم.

حردانی افزود: همیشه اولین مدال می تواند در روحیه کاروان تاثیر گذار باشد و خوشحالم که توانستم روی سکو بروم. البته نفر اول گروه ما فردی بود که توانست رکورد جهان را بشکند و حدود 60 سانتی متر آن را ارتقا داد.

نایب قهرمان پرتاب وزنه مسابقات جهانی خاطر نشان کرد: اگرچه در تمرینات رکوردهایی بالاتر هم زده بودم اما در مجموع توانستم رکورد شخصی خودم را در مسابقات جهانی تکرار کنم و با توجه به اینکه ماده ی اصلی من در دو و میدانی پرتاب نیزه است و این ماده در لندن برگزار نشد، از نتیجه عملکردم رضایت دارم.

دارنده نشان برنز بازی های پارالمپیک ریو در پایان گفت: خوشحالم که توانستم به این مدال دست پیدا کنم و از این پس تمام توانم برای درخشش در دو ماده ی پرتاب وزنه و نیزه در بازی های پاراآسیایی می گذارم.

حردانی شب گذشته به عنوان اولین نماینده ایران در رقابت های جهانی دو و میدانی لندن به مصاف حریفان رفت و موفق شد با ثبت رکورد 14 متر و 13 سانتی متر به نشان نقره ی رقابت های پرتاب وزنه، کلاس F38 دست یابد.

رقابت های جهانی دو ومیدانی لندن با حضور بیش از هزار ورزشکار از 100 کشور دنیا از 23 تیر ماه آغاز شد و تا اول مرداد در جریان خواهد بود. ایران نیز با 20 ورزشکار در این مسابقات شرکت کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز