خبرگزاری کار ایران

عبدالحمید احمدی: تکواندو همیشه جزو افتخارات ورزش است

asdasd
کد خبر : ۴۶۶۶۴۲

معاون فرهنگی آموزش و پژوهش وزارت ورزش و جوانان معتقد است تکواندو جز رشته‌های طلایی ورزش ایران است و همواره افتخارات بسیاری را برایمان کسب کرده است.

به گزارش ایلنا و به نقل از فدراسیون تکواندو، مراسم اختتامیه سمینار و دوره بازآموزی بین‌المللی داوری کیوروگی روز گذشته با حضور، شکیر چلبات رییس کمیته داوران فدراسیون جهانی، لی چول کیم رییس دپارتمان آموزش فدراسیون جهانی تکواندو، سیدعبدالحمید احمدی معاون فرهنگی آموزش و پژوهش وزارت ورزش و جوانان، سیدمحمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو و برخی مسئولان و پیشکسوتان تکواندوبا حضور 236 داور زن و مرد از 11 کشور ایران، اتریش،‌ استرالیا، مالزی، ترکیه،‌ آذربایجان، پاکستان، نیجریه، عمان، عراق و سوریه در سالن خانه تکواندو فدراسیون برگزار شد.

سیدمحمدپولادگر با تشکر از حضور چلبات در کشورمان گفت: حضور و تدریس رییس کمیته داوران فدراسیون جهانی تکواندو، کیفیت دوره را افزایش داده و قطعا این موضوع برگزاری دوره را بسیار متفاوت کرده است. 

وی با بیان این که الی چول کیم رییس دپارتمان آموزش فدراسیون جهانی را بیش از 15 سال است می‌شناسم و ایشان به تازگی به این سمت منصوب شده است ادامه داد: امیدوارم در زمان مسئولیت ایشان انتظاری را که از مرکز جهانی تکواندو داریم بر آورده سازند. در این دوره تعداد محدودی از داوران کشورمان مجوز حضور را کسب کردند و باتوجه به پیگیری مسابقات مختلف و هم‌چنین برگزاری لیگ در کشورمان کاملا طبیعی است که از فدراسیون جهانی بخواهیم دوره‌های بیشتری را در کشورمان برگزار نماید.

هم‌چنین سید عبدالحمید احمدی ضمن تبریک به مسئولین فدراسیون بابت میزبانی این دوره بین‌المللی، اظهار داشت: از مسئولان فدراسیون جهانی تکواندو که با موافقت خود میزبانی برگزاری دوره‌های داوری و مربیگری را در کشور عزیزمان فراهم نمودند تشکر میکنم.

وی افزود: تکواندو جز رشته‌های طلایی ورزش ایران است و همواره توانسته افتخارات بسیاری را در میادین جهانی و المپیک کسب نماید. قطعا برای ارتقای این رشته تلاش‌های بیشتری باید صورت گیرد و یکی از ارکان مهم در توسعه آن ارتقا کیفیت داوری است که خدا را شکر این امر را در تکواندو کشورمان شاهد هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز