خبرگزاری کار ایران

سفر ها استقلال را خسته کرده بود؛

ترابپور: شاید رحمتی هم از سیاه جامگان گل می‌خورد

asdasd
کد خبر : ۴۶۶۴۵۱

مربی سابق دروازبان‌های استقلال اعتقاد دارد حسینی را نمی‌توان در دریافت گل استقلال مقصر دانست.

حسین ترابپور در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی ایلنا اظهار داشت: از قبل می‌شد پیش بینی کرد که استقلال بازی سختی را پیشرو داشته باشد چرا که آن‌ها بیشترین فشار را طی این چند روز داشتند. استقلالی‌ها حتی یک جا مستقر نبودند. امارات بازی کردند، بعد راهی عمان شدند و سپس در تهران به میدان رفتند. این خستگی روی بدن بازیکنان استقلال تاثیر گذاشته بود تا به تساوی برسند.

مربی سابق دروازه بان‌های استقلال در ارتباط با عملکرد حسینی در این دیدار گفت: حسینی عملکرد بدی نداشت. او در آن صحنه باید از دروازه‌اش بیرون می‌آمد و مجبور بود خروج داشته باشد. شاید رحمتی یا هر دروازه بان دیگری هم بود این توپ را نمی‌توانست بگیرد به همین دلیل نمی‌توان خرده‌ای به او گرفت.

پیشکسوت استقلال در ارتباط با شانس قهرمانی این تیم اظهار داشت: اگر چه شانس استقلال برای قهرمانی زیاد نیست اما بدون شانس هم نیست. این تیم ممکن است در هفته‌های آتی نتایج بهتری بگیرد و این امکان حتی وجود هم دارد که به رتبه‌های پایین تر بیاید. هر اتفاقی ممکن است بیافتد اما مهم این است که بعد از این تساوی استقلال چطور از این وضعیت خارج شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز